
به گزارش جام جم آنلاین، داود رشیدی در روز پنجم شهریورماه بعد از سالها تحمل بیماری آلزایمر دار فانی را وداع گفت. مراسم چهلمین روز درگذشت این هنرمند نیز روز شنبه دهم مهر ماه در تئاتر شهر برگزار خواهد شد.
بر روی سنگ مزار این هنرمند جملهای که خواسته خود او بود نوشته شده است. زندهیاد رشیدی درخواست کرده بود «آمدم، دیدم و رفتم» بر سنگ مزار او نقش ببندد که این خواسته او سوی خانوادهاش محقق شده است.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند