چند خط خبر

پیکر مرحوم بهمن گلبار‌نژاد طی مراسم قانونی به فدراسیون جانبازان و معلولان انتقال داده می‌شود و در کنار شهید گمنام فدراسیون به طور خاص برنامه‌ ویژه‌ای برای این مرحوم برگزار خواهد شد. پس از این مراسم پیکر وی از فدراسیون به مهرآباد و در نهایت به استان فارس منتقل می‌شود. مرحوم بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار پارالمپیکی ایران در سانحه‌ای در پارالمپیک 2016 ریو درگذشت.
کد خبر: ۹۴۷۷۹۹

پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا از فردا با حضور هشت تیم برتر آسیا در تایلند برگزار می‌شود. تیم ملی«ب» ایران که در این بازی‌ها حضور دارد اردوهای بلند مدتی را سپری کرده است و بازیکنان خوبی هم دارد.

مسابقات روئینگ برای نخستین بار در پنجمین دوره بازی‌های ساحلی در شهر دانانگ ویتنام برگزار می‌شود.اسماء نیکور، داور بین‌المللی روئینگ تنها نماینده قایقرانی ایران در این رقابت هاست که به منظور قضاوت در مسابقات راهی ویتنام می‌شود.

مجید جلیلی، سرپرست تیم بسکتبال ثامن مشهد از مشکلات مالی این تیم برای فصل جدید لیگ برتر گفته و ادامه داده است: تا امروز هیچ‌کس کمکی به ما نکرده و هیچ سازمانی هم برای حمایت پا پیش نگذاشته است. پیش از این هندبال و والیبال خراسان منحل شده بودند و امسال هم نوبت بسکتبال است. با این شرایط نمی‌دانیم وضع ورزش این استان چه خواهد شد.

تیم ملی کاراته که آماده حضور در رقابت‌های جهانی اتریش می‌شود، با تصمیم کادر فنی حضور در رقابت‌های کاراته وان هامبورگ را در برنامه داشت که این سفر به دلیل صادر نشدن روادید از سوی سفارت آلمان لغو شد. بعد از لغو این سفر، فدراسیون در نظر داشت ملی‌پوشان را به کاراته وان ژاپن بفرستد که این سفر هم با تصمیم کادر فنی از برنامه خارج شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها