اینستاگرام

پیتزای سبزیجات!

مهندس عزت‌الله ضرغامی چند روز قبل با بیان خاطره‌ای در صفحه اینستاگرامش نوشت:‌ بعد از سه ساعت پیاده‌روی و قدری خرید در خیابان‌های مرکزی تهران، وارد ساندویچ‌فروشی کوچکی در خیابان امام خمینی شدم و یک پیتزای سبزیجات به قیمت 7000 تومان سفارش دادم. نصف آن را هم برای حاج خانم بردم.
کد خبر: ۹۴۶۴۸۰

صاحب اغذیه‌فروشی گفت که در سال 64، رتبه 125 کنکور بوده و می‌توانسته براحتی پزشکی قبول شود؛ ولی نامه‌ای دریافت کرده که او عضو یا هوادار گروهک‌ها بوده و نمی‌تواند به دانشگاه وارد شود. قسم می‌خورد که دروغ بوده است!

البته در سال‌های بعد توانسته بود رادیولوژی بخواند و مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد! فعلا هم با این دو مدرک خوب، پشت دخل اغذیه‌فروشی بود. بعد از کمی درد‌دل و مشاهده اوضاع و رفتار من قدری آرام گرفت. فکر کردم همین قدر هم مفید باشم خیلی خوب است!

پی‌نوشت

حفاظت از شخصیت‌ها تبدیل به تخریب آنان شده است. اگر دست من بود، جز چند شخص حقوقی و حقیقی بقیه را جمع می‌کردم. بارها گفته‌ام و نوشته‌ام، بابا واقعا خبری نیست! کشور امن است! و در میان مردم بودن از همه‌جا امن‌تر!

اگر هدف نظام، رضایتمندی مردم است، همین حضور بی‌واسطه، باعث امیدواری و خوشحالی مردم می‌شود. بودجه و امکانات هم نمی‌خواهد! تازه صرفه‌جویی هم می‌شود. به تحریم هم ربطی ندارد! به همین سادگی! یا علی!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها