من شیفته دین زیدان شدم

ماجرای جالب ازدواج زیدان و همسرش

لوییز فیگو، ستاره پرتغالی سال‌های نه‌چندان دور بارسلونا و رئال مادرید به آس اسپانیا گفت: من علاوه بر فوتبال که با فیفا در استعدادیابی همکاری می‌کنم، در حوزه کارهای عام‌المنفعه، در کارهای خیریه در زمینه غذا و دارو هم فعال هستم.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۴

فیگو ادامه داد: پدرم در یک فروشگاه مواد غذایی کار می‌کند و مادرم هم خیاط است و در یک کارخانه کارگری می‌کند. آنها سختکوش و فروتن هستند و از من هیچ‌وقت کمک نخواسته‌اند. البته من با اولین پول از قرارداد حرفه‌ای برای آنها خانه خریدم تا دیگر کرایه خانه ندهند.

فیگو درباره انتقال از بارسلونا به رئال‌مادرید گفت: من در آن زمان در تعطیلات بودم، در پرتغال. نونیس وکیل من تماس گرفت و از پیشنهاد رئال‌مادرید خبر داد. من اول خندیدم و به او گفتم از تعطیلاتش لذت ببرد؛ اما او جدی بود. پیشنهاد رئال نجومی بود و من می‌توانستم به خیلی از اهداف مالی خود برسم. از سویی بارسلونا هم کاری نکرده بود که به ماندن تشویق شوم. هیات مادریدی به لیسبون پرتغال آمد. آنها با خود قرارداد تنظیم شده را هم آورده بودند و من تابع دستور وکیلم بودم، همان جا بود که قرارداد را امضا کردم. مربیان بزرگی در تاریخ رئال حضور داشتند. دل بوسکه، کی‌روش، فلورس؛ اما به عقیده من هیچ‌یک به پای زیدان نمی‌رسند. زیدان فوق العاده است، او فوق حرفه‌ای است و کارش حرف ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها