اخبار هفته

کیش آدمکش

Assassin’s Creed: Ezio Collection مدتی دیگر برای دو کنسول PS4 و XOne منتشر خواهد شد. این مجموعه هر سه عنوانی را که شخصیت اتزیو به عنوان قهرمان داستان حضور داشت (یعنی Assassin’s Creed II, Brotherhood و Revelations) در خود گنجانده است.
کد خبر: ۹۴۳۶۳۴

این مجموعه با رزولوشن 1080p و سرعت اجرای 30 فریم بر ثانیه عرضه می‌شود. این عنوان که آبان امسال منتشر خواهد شد، تمام محتواهای قابل دانلود این سه گیم و انیمیشن‌های Assassin’s Creed: Lineage و Assassin’s Creed: Embers را هم شامل می‌شود. گفتنی است پیش از این، در سال 2012، مجموعه مشابهی به نام Assassin’s Creed: Ezio Trilogy برای کنسول PS3 منتشر شده بود.

قسمت بعدی از سری کیش آدمکش در سال 2017 منتشر خواهد شد. شایعه شده داستان قسمت بعدی در تجسمی از مصر روایت می‌شود و نام “Empire” یا شاهنشاهی را یدک می‌کشد. گفته شده قسمت بعدی یک دگرگونی در این سری را با حسی ویچر ـ مانند به نمایش خواهد گذاشت. قول پیشرفت شخصیتی و یک سیستم مبارزه آزادانه نیز داده شده است. بر این نکته که عنوانی دیگر از این سری امسال از سوی یوبی‌سافت منتشر نمی‌شود تصریح شده، اما هنوز اطلاعات خاصی از عناوین مفرد یا مجموعه‌های دیگر این سری منتشر نشده است.

سفر مامور 47

خبر خوش برای هواداران هیتمن، این که می‌توانند در انتهای ماه ژانویه سال آینده میلادی، یا به عبارتی دی امسال، نسخه فیزیکی فصل اول Hitman را تهیه کنند. تا اینجای فصل اول این سری جدید، شاهد سفر مامور 47 به فرانسه، ایتالیا، مراکش، تایلند و لوکیشن‌های دیگری بوده‌ایم. رئیس استودیوی IO Interactive این نسخه کامل را ثمره ده ماه آزمون و خطا و تجربه تیم سازنده دانسته است. این نسخه، اصل بازی و محتواهای قابل دانلود جذابی را در دل خود گنجانده که حدود صد ساعت گیم‌پلی را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. همچنین در این نسخه خاص، محتواهایی مانند موسیقی متن، مستند تولید و بسته Requiem Blood Money Pack، شامل کت و شلوار سفید، اردک لاستیکی سفید و هفت‌تیر کروم ICA به‌عنوان محتوای درون بازی وجود خواهد داشت. در عین حال، نسخه PS4 بازی، شش مرحله اضافه، موسوم به The Sarajevo Six در خود گنجانده است.

سایبر پانک 2077 در راه است

و یک خبر جالب برای هواداران CD Projekt Red: بتازگی این شرکت در فراخوان کاری خود، درخواست پیوستن نیروی جدید برای طراحی وسایل نقلیه پرنده را داده است. این فراخوان، طراحی مکانیزم نبرد وسایل نقلیه را هم در بر می‌گیرد.

با استناد به این فراخوان، می‌توان حدس زد که اثر بزرگ بعدی این شرکت، یعنی Cyberpunk 2077، وسایل‌نقلیه پرنده و نبردهایی با دخالت این وسایل را خواهد داشت!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها