سریال «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید و تهیه‌کنندگی داوود هاشمی همچنان در لوکیشن بیمارستان در حال ضبط است و اخیرا عاطفه رضوی و الناز حبیبی مقابل دوربین این کارگردان رفته‌اند.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۲

به گزارش فارس، سریال «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید و تهیه‌کنندگی داوود هاشمی در لوکیشن بیمارستان و خیابان‌های اطراف پیگیری می‌شود و در روزهای آینده گروه در لوکیشن‌های دیگری حضور پیدا می‌کند.

همچنین عاطفه رضوی و الناز حبیبی مقابل دوربین رفته‌اند. در این سریال عاطفه رضوی، فاطمه گودرزی و مهدی صبایی سرپرستار و الناز حبیبی، لیندا کیانی، فریبا نادری و سیاوش خیرابی از پرستارهای این بیمارستان هستند.

تدوین این سریال نیز به صورت همزمان توسط افسانه افخمی در حال انجام است.

لوکیشن اصلی گروه بیمارستان نورافشار واقع در خیابان نیاوران است و اغلب اتفاق‌های قصه در همانجا به وقوع می‌پیوندد.

سریال «پرستاران» در 52 قسمت 40 دقیقه‌ای روی آنتن خواهد رفت و هنوز شبکه پخش‌کننده این سریال مشخص نیست.

این مجموعه به تهیه‌کنندگی داوود هاشمی و به نویسندگی علیرضا افخمی در 52 قسمت 40 دقیقه‌ای، با مشارکت مرکز امور نمایش سیما و وزارت بهداشت و درمان در حال تولید است.

در «پرستاران» همچنین بازیگران دیگری از جمله مهوش صبرکن، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، حسین سلیمانی، ایمان باقری و مریم یوسف ایفای نقش می‌کنند.

عوامل این سریال عبارتند از: نویسنده: علیرضا افخمی، کارگردانان: علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید، ناظر کیفی: سیدمجید میرمیران، تهیه‌کننده: داوود هاشمی، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی آقایی، منشی صحنه: پریسا افخمی، دستیار تهیه‌کننده: سیدحسن جعفری، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی، مدیر تصویربرداری: ابراهیم غفوری، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، صدابردار: مرتضی اصلان‌زاده و چهره‌پرداز: مجید اسکندری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها