آیت‌الله محسن غرویان از رایزنی جمعی از علما و روحانیون قم با محمدجواد ظریف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌ جمهوری در صورت «افزایش فشارها بر روحانی» خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۹۰
رایزنی با ظریف برای نامزدی در انتخابات

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، استاد حوزه و دانشگاه افزود: برای اولین بار است که این موضوع را می‌گویم. نظر جمعی از علما، مدرسین و روحانیون اعتدالی در قم این است که آقای ظریف در انتخابات ریاست‌ جمهوری کاندیدا شوند البته کاندیدای اول ما آقای دکتر روحانی است و آن چه گفتم تنها در صورتی است که فشارها بر روی دکتر روحانی افزایش یابد.

وی افزود: دکتر ظریف چهره برجسته بین‌المللی است و دیدگاه‌های بسیار بلندی دارد و می‌تواند گزینه بسیار جدی در انتخابات 96 باشد.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: هم‌اکنون در حال رایزنی با شخص آقای دکتر ظریف هستیم تا ببینیم نظر او چیست. البته او تا الان این موضوع را نپذیرفته و گفته است نمی‌آید ولی اصرار بسیاری هست که او ورود کند.

غرویان بار دیگر تاکید کرد: در جناح اعتدالیون گزینه اول دکتر روحانی و سپس دکتر ظریف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
من
-
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
اگرایشان بپذیرندو ازطرفی ازایشان حمایت شود تا دیدگاهش را دنبال كند بدون شك ایران به لحاظ سیاسی رشد چشمگیری پیدا میكند.اما اگر بگذارند....................!
مهدی
-
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
اگر كسی فكر میكنه كه نمی گذارند پس همون بهتره كه نیاد ولی اینكه بیاد و حقوقق بگیره و كار نكنه و بگه نمی گذارن من كار كنم و فرافكنی كنه و بگه تقصیر این و اون بود و كی بود كی بود من نبودم و ....اینا دیگه مورد قبول نیست.و گول زدن مردم بحساب میاد. وگرنه كسی كه نمی ذارن كار كنه باید استعفا بده.(دیدی كسی استعفا بده؟؟؟؟)
14
-
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
من كه قطعا به اقای ظریف رای میدم اگه جزو كاندیداها باشن حتما پای صندوق میرم .
حق گو
-
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
آقای ظریف قدرت منطق و درایتش را هم به مردم كشور و هم به جهان نشان داد ، مدیری این چنین قدرتمند توانایی حل بسیاری از مشكلات را دارد.
ایرانی
-
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
انتخاب اول عارف در رتبه دوم ظریف.
همی
-
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
اگر توانست برجام را به جایی برساند و با اقتدار از شهدای منا حمایت و حق ایران را بگیرد. آنوقت حلالشان می كنم.
ص
-
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
درود بر شرفت ، حرف دل زدی رفت ، والسلام
ص
-
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
اول توی همین سمتی كه هست به نحو احسن وظایفش عمل كنه ، كاندیدا شدن پیشكش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها