مرد نابینا به کمک خیرین آزاد شد

حکایت بدمهری یک مهریه

«ناصر – الف» شصت ساله با وجود سال‌ها فعالیت تجربی در امر پزشکی به دنبال رفع درد دندان یکی از آشنایان روانه زندان مرکزی قم می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۲
فعالیت غیرمجاز در امور پزشکی پیرمرد را روانه زندان کرد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، فعالیت غیرمجاز در امور پزشکی عنوانی است که این روزها باعث شده تا مرد 60ساله‌ای که سرپرستی یک خانواده 4 نفره را هم برعهده دارد در زندان به سر ببرد.

آقا ناصر که پس از بازنشستگی به طور کامل وقت خود را صرف درمان مفاصل و دیگر امورات پزشکی کرده بود، در تعطیلات نوروزی سال گذشته برای رفع درد شدید دندان یکی از بستگان نزدیک نسبت به کشیدن دندان اقدام می‌کند.

اما به دلیل شکستن دندان و خارج ساختن کامل آن و جراحاتی که در حین اقدام خود بر روی لثه این فرد برجا گذاشته بود این عائله‌مند قمی در تابستان سال گذشته تاکنون به دلیل عجز در پرداخت بدهی قریب به 400 میلیون ریالی شاکی پرونده روانه زندان می‌شود.

پس از انجام تحقیقات و کارشناسی، دادگاه جزایی استان مددجو را به اتهام ایراد صدمه بدنی غیر عمد ناشی از مداخله غیر مجاز در امور پزشکی، محکوم به پرداخت خسارات وارده به میزان دیه‌ای دو برابر میزان تقلیل یافته می‌کند که پس از پایان مهلت تعیین شده و عدم توانایی مددجو در پرداخت دیات، با حکم جلب صادر هرچند شاکی تا میزان قابل توجهی از این مبلغ می‌گذرد اما هم‌اکنون این مددجو بابت مبلغ 28 میلیون تومانی در حبس به سرمی‌برد.

نیکوکارانی که تمایل دارند با هر استطاعت مالی در آزادی این افراد نیازمند و آبرومند سهیم شوند، می‌توانند از طریق شماره حساب‌های 7777 بانک تجارت، 8888 بانک صادرات و 74/74 بانک ملت و یا تماس با شماره تلفن 15-88916012 همیار ستاد دیه در این امر خداپسندانه باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها