در دیدار آیت الله موسوی اردبیلی با رئیس رسانه ملی تاکید شد:

توجه به احکام اسلامی در برنامه های صداوسیما

در دیدار رئیس رسانه ملی با آیت الله سبحانی مطرح شد

در انتخاب مجریان، بازیگران و برنامه سازمان باید دقت شود

رئیس رسانه ملی در ادامه دیدارهای خود با مراجع عظام در قم، عصر روز پنجشنبه یازدهم شهریور به دیدار آیات عظام سبحانی، علوی گرگانی و هاشمی‌شاهرودی رفت.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۸
در انتخاب مجریان، بازیگران و برنامه سازمان باید دقت شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صداو سیما،‌ آیت الله سبحانی در دیدار رئیس رسانه ملی با ایشان، با اشاره به ضرورت تقویت برنامه‌های دینی و معارفی صداوسیما اظهار داشتند: مجاهدت‌های نظام در توجه به آموزه‌های دینی و معارفی سبب شده است ندای اسلام و ایران در سراسر جهان شنیده شود.

ایشان با اشاره به بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که صداوسیما را دانشگاه انسان‌ساز نامیدند، افزود: مسئولیت در‌ صدا‌و‌سیما بسیار سنگین است چرا که باید برنامه‌ها سازنده، اخلاقی و دینی باشد و مردم را متوجه وظایف خود کند که بحمد‌الله به نسبت سایر رادیوها و تلویزیون‌های جهان در شرایط بهتری قرار داریم.

آیت‌الله سبحانی تصریح کردند: رسانه‌ها سازنده شخصیت انسان‌ها هستند پس باید غذایی که به فکر آن‌ها داده می‌شود، آن‌ها را به سعادت و کمال سوق دهد که بحمدالله این موضوع نیز رعایت می‌شود.

این مرجع عالیقدر افزودند: در انتخاب مجریان، بازیگران و برنامه سازمان باید دقت شود چرا که آن‌ها الگوی مردم هستند و به جامعه به‌ویژه جوانان خط می‌دهند.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به فعالیت رسانه‌های معاند و مغرض در انکار واقعه غدیر خاطر نشان کردند: باید در این زمینه تلاش بیش‌تری شود و از مناظره بین اهل تسنن و تشیع برای بیان واقعیات و آشکار شدن حقایق بهره گرفت.

ایشان با تجلیل از فعالیت‌های رادیو قرآن و معارف افزودند: تمام تلاش‌های صورت گرفته در مسیر تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) بوده و این موضوع قابل‌تقدیر است.

آیت‌الله سبحانی در پایان با اشاره به رسالت سنگین دکتر علی عسکری در سازمان صداوسیما برای وی آرزوی موفقیت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها