معاون وزیر راه و شهرسازی، ارتقای وضعیت رو بنایی مورد نیاز شهروندان، ارتقای زیر ساخت ها و توسعه فضاهای عمومی را از دستاوردهای وزارتخانه متبوعش یاد کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۶۱
افزایش کیفیت در شهرها از اولویت های اصلی وزارت راه و شهرسازی

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، محمد سعیدی ایزدی در گفت و گو با برنامه «سلام ایران» رادیو ایران به شرح دستاوردهای دولت پرداخت و در این باره گفت: با توجه به وضعیت موجود شهرها و برنامه ریزی های صورت گرفته؛ وزارت راه و شهرسازی به دنبال کیفیت بخشی به محله ها و محدوده هایی است که دچار ناکارآمدی شده اند.

وی با بیان اینکه اکنون بخش وسیعی از شهرهای ایران در حوزه هایی چون بافت های ناکارآمد، مکان تاریخی و سکونت های غیر رسمی، با مشکلات مواجه هستند، افزود: وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم موانع و مشکلات را هم تهدید قلمداد می کند و هم فرصت می داند. آنچه که باید گفت آن است که این وزارتخانه موضوع ارتقا و کیفیت بخشی به شهرها را در اولویت کار خود قرار داده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه دولت در تلاش است برای محلات، به ترتیب برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات خوب و موثری را انجام دهد، به فعالیت های دولت در سال 95 نیز پرداخت و خاطر نشان کرد: ارتقای وضعیت رو بنایی مورد نیاز شهروندان، ارتقای زیر ساخت ها، توسعه فضاهای عمومی و... از جمله اقداماتی است که دولت در سال 95 انجام داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها