مجموعه مستند «با قهرمانان» با هدف معرفی ورزشکاران المپیک و پارالمپیک کشور در 40 قسمت پنج دقیقه‌ای در گروه ورزش شبکه سه سیما تولید و پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۶

به گزارش جام‌جم، تهیه‌کننده این مجموعه با بیان این خبر افزود: معرفی ورزشکارانی که به مسابقات المپیک و پارالمپیک ریو راه یافته‌اند در قالب مستندهای کوتاه و با ساختاری جذاب تهیه شده و به صورت میان برنامه از این شبکه پخش می‌شود.

سعید رسولی ادامه داد: تصاویری از تمرین ورزشکاران، انگیزه‌های ورزشی، مسیری که از ابتدا تا تیم ملی پیموده‌اند، آشنایی با شخصیت و خصوصیات این افتخارآفرینان و گزارشی از مدال‌های ملی و بین‌المللی آنها در هر قسمت به تصویر کشیده می‌شود.

وی گفت: از این 40 نفر ورزشکار انتخاب شده، 26 نفر به المپیک و 14 نفر به پارالمپیک تعلق دارند.

به گفته این تهیه‌کننده، حمید سوریان، امید نوروزی، سعید عبدولی، قاسم رضایی، حبیب اخلاقی، بشیر باباجانزاده، مهدی خدابخش، سجاد مردانی، کیمیا علیزاده، جوادمحجوب، بهدادسلیمی، کیانوش رستمی، علی هاشمی، محمد براری، سهراب مرادی، علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، حسن رحیمی، میثم نصیری، حسن یزدانی، کمیل قاسمی، علیرضا کریمی ماچیانی، حسن تفتیان، کاوه موسوی، محمد ارزنده، فرزان عاشورزاده، رضا یزدانی و زهرا نعمتی از جمله ورزشکارانی هستند که در این مجموعه‌ها حضور دارند.

رسولی تصریح کرد: در تمام مستندها، آیتمی وجود دارد که در آن ورزشکاران با زبان دل خود با مردم سخن می‌گویند و دعای خیر عموم را برای کسب موفقیت و اهتزاز پرچم ایران خواستار می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها