معاون اول رئیس جمهور، حسن روحانی را مظلوم ترین رئیس جمهور ایران دانست.
کد خبر: ۹۲۹۳۵۶
جهانگیری : روحانی مظلوم‌ترین رئیس جمهور ایران است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور،بعدازظهر امروز با حضور در نشست استانداران سراسر کشور طی سخنانی اظهار داشت: جلسه مشترک دولت با استانداران آخر هفته جاری برگزار می شود و استانداران می توانند مطالب و پیشنهادات خود را در زمینه‌های مختلف ارائه کنند

جهانگیری با بیان اینکه دولت آقای روحانی و شخص ایشان در مقایسه با دیگر روسای جمهور جز مظلوم‌ترین‌هاست، افزود: به هر حال بنده خودم در دولت آقای خاتمی وزیر و پیش از آن نیز نماینده بودم و می توانم اظهارنظری بابت این بحث داشته باشم.

وی تهاجم به روحانی را بی سابقه عنوان کرد و گفت: این درحالی است که در دوره اول ریاست جمهوری ایشان، گره های بسیار بزرگی باز شده است.

معاون اول رئیس جمهور به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: اگر آقایان بحث انتخابات را دارند که این انتخابات هم به وقت خودش برگزار می شود و در آن زمان رقبا می توانند بیایند و هر طور دوست دارند حرف بزنند و موضع گیری کنند.

جهانگیری گفت: بالاخره قاضی اصلی مردم هستند و رای آنها در صندوق ریخته می شود و اسم هر کسی بیرون بیاید مورد احترام همه است ولی برای تخریب رییس جمهور، آنهم شخصیتی که روحانی و مجتهد و نماینده خبرگان است و ٢٤ سال نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت بوده و الان نیز رییس این شوراست، متاسفانه حرف های بدی زده می شود و خیلی سخیف است که انسان درباره شخصیت دوم کشور اینگونه صحبت کند.

وی ادامه داد: کسانی که آن شرایط را در گذشته به وجود آوردند و ما نجابت می‌کنیم و نمی‌گوییم چه کاری کردند و چه شرایطی برای کشور به وجود آوردند، حالا طلب کار شده اند گویا یادشان رفته چه حجم منابعی در اختیارشان بوده و چگونه این منابع را هدر دادند و در آخر چه تورم و رکودی بر کشور حاکم کردند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: یکی مهمترین اقداماتی که در طول یکسال اخیر مورد تاکید قرار گرفت، اصلاح نظام بانکی کشور بود، که کار فشرده ای توسط یک مجموعه کاردانی انجام دادند و نهایی شد و بانک مرکزی مسیولیت پیدا کرده که اصلاح نظام بانکی را انجام دهد.

جهانگیری تصریح کرد: گاهی اوقات انسان جمله ای می​گوید و عده ای برای اینکه همینطوری مخالفت کنند می گویند فلانی گفته نظام بانکی مظلوم است. بعد دوتا مدیرعامل نشان می‌دهند و می گویند [منظور از مظلوم] یعنی این [افراد].

وی ادامه داد: اولا مدیرعامل بانکها انسان های با شخصیت و خوبی هستند و باید از آنها دفاع شود ولی نظام بانکی یعنی تامین کننده ٨٧ درصد منابع اقتصادی کشور. یک مجموعه ای که تامین کننده ٨٧ درصد منابع اقتصادی کشور است و به آن تهاجم شود آیا این مظلومیت نیست؟

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید به فکر نظام بانکی باشیم و اصلاح نظام بانکی را جدی بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
سامان
-
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
اره ... معلومه !!!
خواننده
-
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
معلوم نیست چرا جام جم برای هر رای منفی دو تا رای مثبت لحاظ می كنه!!!!!!!!!!!!!!!!
بهمن
-
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
خواننده٬ كه حتّی از درج اسمت پروا داری! از توهّم بیا بیرون و سعی كن بری قاطی مردم تا واقعیّات رو با گوش خودت بشنوی و با چشم خودت ببینی!
میثم
-
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
از كجا به این نتیجه رسیدی؟؟؟؟؟؟ انگار دوستمون از سینه چاك های جناب روحانی هستن. بابا بیخیال رایی كه دادی بهش تعصب نداشته باش. ببین برات چیكار كردن
بهمن
-
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
واقعاً كه ایشون مظلوم اوّله و معاون اوّلش هم مظلوم دوّم!!!
سعید
-
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
آره واقعا به خواسته هایی كه خدا عالم است نرسید
حمید
-
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
میگفت كه قصد داره روابط كشور را با همسایگان بهبود ببخشه اما حالا به حج هم راهمون نمیدهند!!!
بی نام
-
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
احتمالاً حقشو برادرش خورده!
ناشناس
-
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
چرا چون مجبوره علی رغم میلش یارانه بده ؟!!!!!
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
اگه چهارتا ادم مثل شما و اقای نوبخت با اون مصاحبه ذخیره انقلابش نباشن و اجازه بدن ایشون به كارش برسه،مردم مثل دور قبل بازم پشتیبانش هستند
حسین
-
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
الهی بمیرم.
ق
-
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
واقعا راست میگن ایشون بهترین و مظلومترین و مودبترین رئیس جمهور دنیا هستند ما هم دوستشون داریم انشاالله امسال هم رای بیارن ما كه در ارامش زندگی كردیم توی این 4 ساله پاینده باشید.
كریم
-
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
میلیاردها بار بهتر از ...... نژاده كه به همه مردم گفت خار و خاشاك و اصلا معلوم نبود چیه
اكبر
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
خواننده راست میگه بنده خدا... به این سیستم رای دهی نظرات اعتباری نیست....بارها امتحان كردم.... در مورد دولت ها هم به نظر من دولت آقای روحانی تا اینجا خیلی خوب عمل كردن ... البته این موضوع رو كه اقدامات اقتصادی دولت یازدهم زیربنایی و اصولی بوده فقط كسانی كه اقتصاد خونده هستند و بدون جانبداری سیاسی و جناحی به مسائل نگاه می كنند درك می كنند. ...
حسن
-
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
یكی منو بگیره مُردم از خنده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها