حق با شماست

پول خواست در اتاق عمل

جمعی از شهروندان: چرا با وجود طراحان خوب داخلی برای البسه ورزشی کمیته المپیک برای ورزشکاران ایرانی از طرح‌های چینی استفاده کرده است؟
کد خبر: ۹۲۵۵۷۸

عباسی: در همه جای دنیا برای خرید خانه، بانک‌ها سودهای کم بهره تا 4‌درصد به مشتریان خود ارائه می‌کنند، چرا در کشور خودمان این وام‌ها گاهی تا 20 درصد نیز افزایش پیدا می‌کند؟ آیا این‌گونه اقشار متوسط به پایین قدرت خانه‌دار شدن پیدا می‌کنند؟

یک شهروند از تهران: با آغاز دور جدید لیگ برتر، خوب است فدراسیون ترتیبی اتخاذ کند تا مشکلات دوره گذشته برای بلیت‌های الکترونیکی در این دوره مشاهده نشود.

حق‌الله بزرگی مازندرانی از ساری: جانباز 35 درصد هستم و همسرم هم خواهر دو شهید است. چند روز پیش از طرف پزشکم برای آنژیوگرافی قلب به بیمارستان شفای ساری که بیمارستانی خصوصی است، معرفی شدم. حوالی ظهر مرا به اتاق عمل بردند. پس از بی‌حسی و وصل کردن لوله از پا، دکتر بالای سرم آمد و به من گفت قلبم مشکل دارد و باید دو میلیون تومان پول واریز کنم تا رگ‌های بسته قلبم را باز کنند! او گفت باید همین الان پول را واریز کنم آن هم در شرایطی که من بدون لباس روی تخت بیمارستان بودم و لوله‌ای برای آنژیو در پایم بود. به من گفتند که همین الان باید پول واریز کنید.

در حالی که من پولی ندارم و حتی قبل از شروع جراحی از بیمارستان پرسیدم که اگر بیمه این پول را نمی‌پردازد، باوجود خطر جانی، عمل نمی‌کنم. بعد از این حرف دکتر، همراهم بسختی و با قرض گرفتن از دیگران، پول را به هر ترتیبی که بود تهیه کرد و به حساب بیمارستان ریخت اما دکتر گفت مشکل من با آنژیو حل نمی‌شود و باید برای عمل قلب باز به تهران بیایم. به من بگویید حالا تکلیفم چیست و اصلا چرا آنها از من پول گرفتند و چرا دکتر شرایط مرا در نظر نگرفت؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها