کی‌روش خطاب به دستیارانش

هر کس قرارداد ندارد ، نیاید

تیم ملی ایران از روز 23 مردادماه به ایتالیا سفر می‌کند تا اردوی آماده‌سازی خود را در این کشور برگزار کند. یکی از مشکلات تیم ملی در سال‌های گذشته، قرارداد نداشتن بعضی از اعضای کادر فنی‌اش بوده است. کارلوس کی‌روش اصرار دارد که این اتفاق رخ ندهد. به همین دلیل به تمام اعضای کادر فنی ایران گفته است اگر قرارداد نداشته باشند، نمی‌توانند در اردوی ایتالیا حاضر باشند. این در واقع هشدار کی‌روش به مسئولان فدراسیون فوتبال است.
کد خبر: ۹۲۳۶۳۶

اولین بار این اتفاق پیش از جام جهانی برزیل رخ داد. فدراسیون فوتبال برای امضای قرارداد امید نمازی دست دست می‌کرد. دستیار وقت کی‌روش هم در یکی از روزها، اردوی تیم ملی را ترک کرد و در تمرین هم غایب بود. نمازی آن روز در مصاحبه‌ای گفت: آقای کی‌روش به من گفتند، برو و وقتی قرارداد بستی، برگرد. بدون قرارداد عضو تیم ملی به حساب نمی‌آیی. کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال که احساس خطر کرد، سریعا قرارداد را تنظیم و در اختیار نمازی قرار داد تا آن را امضا کند. مارکار آقاجانیان دیگر دستیار کی‌روش هم دقیقا چنین مشکلی داشت. ماجرا این بود که فدراسیون فوتبال در سال‌های حضور کفاشیان همواره اصرار داشت، با مربیان ایرانی کف قرارداد را امضا کند و به همین دلیل مشکلاتی پیش می‌آید. مثلا قرارداد اولیه مارکار آقاجانیان با تیم ملی نزدیک به 60 میلیون تومان بود.

پیروانی هنوز هم با فدراسیون فوتبال قرارداد ندارد. از سویی جواد نکونام هم به اعضای کادر فنی ایران اضافه می‌شود. به همین دلیل کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به تمام اعضای کادر فنی‌اش گفته اگر قرارداد نداشته باشند، نمی‌توانند به تمرینات تیم ملی ملحق شوند. این یک تهدید جدی برای مربیان و همین طور فدراسیون فوتبال بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها