حاشیه‌نگاری از بازی تدارکاتی پرسپولیس - خونه به خونه

پرسپولیس در برابر پرسپولیس!

پرسپولیس دیروز در ورزشگاه شهید کاظمی آخرین بازی تدارکاتی خود را پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در برابر تیمی برگزار کرد که تعداد زیادی پرسپولیسی قدیمی داشت. برانکو ایووانکوویچ برای بازی با خونه به خونه، علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمدامین آرام‌طبع، صادق محرمی، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، امید عالیشاه و وحید امیری را در ترکیب اولیه راهی میدان کرد و به مرور از دیگر بازیکنان بازی گرفت. تنها غایب قرمزها که شاید بزرگ‌ترین غایب آنها هم محسوب می‌شد، کمال کامیابی‌نیا بود که به حالت قهر 2 روز است در تمرین حاضر نمی‌شود.
کد خبر: ۹۲۳۶۳۱

پرسپولیسی‌ها که حمایت هواداران استقلال از آخرین بازی تدارکاتی را دیده بودند، استقبالی بی‌نظیر از این بازی داشتند و بیش از 4000 تماشاگر به ورزشگاه شهید کاظمی رفتند. استقبال دوشنبه آبی‌ها و استقبال دیروز قرمزها همه را امیدوار می‌کند که این فصل ورزشگاه‌ها کاملا پر خواهند شد.

تماشاگران پرسپولیس حسابی علی کریمی را تشویق کردند. علاوه بر او، مهرداد میناوند، علیرضا مرزبان، امیرحسین فشنگچی و میثم نقی‌زاده هم که سابقه حضور در پرسپولیس داشتند، توسط تماشاگران تشویق شدند. شمار زیاد پرسپولیسی‌ها در خونه به خونه باعث شده بود همه بگویند پرسپولیس در برابر پرسپولیس بازی می‌کند!

علیرضا مرزبان پیش از شروع بازی، به سمت تماشاچیان پرسپولیس رفت و به سبک تشویق آلمانیها آنها را همراهی کرد. این آخرین بازی تدارکاتی پرسپولیس بود و هواداران امیدوارند یک فصل شاد را در کنار تیم خود سپری کنند.

تشویق شدید میناوند در بازی با پرسپولیس

هواداران پرسپولیس با تشویق بازیکن سابق خود نسبت به اتفاقات دیدار استقلال و خونه به خونه واکنش نشان دادند. مهرداد میناوند پیش از شروع دیدار دوستانه پرسپولیس برابر خونه به خونه بشدت مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه شهید کاظمی قرار گرفت. مربی خونه به خونه که روز دوشنبه در جریان دیدار این تیم برابر استقلال از سوی هواداران این تیم مورد فحاشی قرار گرفته بود، پیش از شروع بازی دوستانه دیروز تیمش، از هواداران پرسپولیسی‌ها مورد حمایت قرار گرفت تا قرمزها با تشویق بازیکن پیشین خود از مربی خونه به خونه دلجویی کرده باشند.

میناوند که در تیم ملی شاگرد برانکو بود، پیش از شروع بازی و زمانی که دو تیم در حال گرم کردن بودند، مورد استقبال برانکو قرار گرفت و برای دقایقی با سرمربی قرمزها به صحبت پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها