در این فیلم شاهد پیروزی‌های اخیر ارتش سوریعه علیه تروریست‌ها در منطقه «کینسی بابا» از شهرهای استان «لتاکیه» سوریه خواهید بود.
کد خبر: ۹۲۳۴۴۰
بازپس گیری منطقه  «کینسی بابا»  از تروریست‌های سوری + فیلم

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از لایو لیک، تکاورهای ارتش سوریه و شبه نظامیان طرفدار دولت ملقب به « شاهین صحرا » با همکاری یکدیگر موفق شدند شهر استراتژیک « کینسی بابا » در شمال استان «لتاکیه» را پس از 2 روز نبرد بی‌وقفه از اشغال تروریست‌های مورد پشتیبانی ترکیه آزاد سازند.

در طی چند هفته گذشته 2 گروه از این تروریست‌ها کنترل این منطقه را در دست داشتند. پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در پی شکست حملات گسترده تروریست‌ها به این شهر در 2 روز گذشته به‌دست آمد.

یک خبرنگار میدانی که واحدهای ارتش سوریه را در این عملیات همراهی می‌کرد،‌ تایید کرد که تروریست‌هایی که این آخر هفته شهر را مورد حمله قرار دادند در اثر ضد حمله نیروهای سوری با عجز و ناتوانی و به جا گذاشتن تلفات بسیار مجبور به عقب نشینی شدند.

تعدادی از نیروهای سوری نیز در حمله به قلعه « شیلف » یکی از ارتفاعات استراتژیک تپه‌های مجاور بخش جنوبی شهر کینسی بابا کشته شدند.

این ارتفاعات از چنان اهمیت سوق‌الجیشی برخوردارند که هر نیرویی بر این تپه ها تسلط داشته باشد می‌تواند امتیاز برتری در نبرد مرز «لتاکیه - ایدلیب» را نیز داشته باشد. به علاوه قادر است بر تحرکات تروریست‌هایی که شهر «جسر الثقور» اشراف و آنها را کاملا زیر نظر داشته باشد. از آنجایی که تحت کنترل داشتن شهر کینس بابا برای تمام گروه‌های درگیر از اهمیت بالایی برخوردار است، پیروزی‌های ارتش سوریه در استان لتاکیه موجب گسترش مناطق تحت کنترل آنها تا اطراف ایدلیب شده و این منطقه مهم را در تیررس حملات ارتش سوریه قرار می‌دهد.

این خبرنگار همچنین کلیپ ویدئویی را در اثبات فتوحات اخیر و در کنترل داشتن این شهر سوریه توسط آنها ضبط کرده است که با هم می‌بینیم.

مترجم: جواد ودودزاده - جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عمار
-
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
برادران گرامی قدری در ترجمه دقت كنید مثلا لاذقیه را به تبع انگلیسی زبان ها لتكیا گفتن
ادلب را ایدلیب نوشتن جسر الشغور را .....در شان رسانه ی وابسته به رسانه ی رسمی نیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها