یکی از دعاهایی که مردم در حق همدیگر می‌کنند، این است که الهی گذرت به بیمارستان و دوا و دکتر نیفته، که همه این جمله به این طول و درازی در همون دو کلمه «سلامت باشید» نهفته است، حالا چرا مردم آن‌قدر نگرانند که گذرشان به دوا و دکتر و بیمارستان نیفتد؟ جدای از بحث درد و ناتوانی و بیماری و... هزینه‌هایش هم کمرشکن است، بخصوص که بخواهید از امکانات بخش خصوصی استفاده کنید که دیگر واویلا، باز خدا پدر برخی از این بیمه‌های تکمیلی را بیامرزد که گوشه‌ای از این درد را تسکین می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۲۶۰۶

در همین راستا خبر خوب این هفته را وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که اتفاقا شایعه استیضاحش در مجلس هم حسابی رونق داشت، او گفت: در راستای حمایت از بازنشستگان کشوری و سازمان تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی با مصوبه هیات امنا در دستور کار قرار خواهد گرفت. او گفته از این پس، ارگان‌های کارگری و بازنشستگی در تمامی تصمیم‌گیری‌های مربوط به این حوزه به عنوان ناظر در کنار همکاران سازمان تأمین اجتماعی حضور خواهند داشت. آقای ربیعی حرف قشنگی هم بیان کرده‌اند و گفته‌اند: تامین اجتماعی صندوق نیست؛ بلکه مکانی است برای زندگی اجتماعی مستمری‌بگیران، بنابراین در این مکان باید امید به آینده شکل بگیرد تا این افراد در سن بازنشستگی، کسری تفریح دوران سختی کار را جبران کنند.

ما هم امیدواریم اگر آقای وزیر استیضاح نشدند و همچنان در کابینه تشریف داشتند، حواس‌شان به این وعده بیمه تکمیلی بازنشستگان باشد که دل خانواده‌هایی از آن شاد خواهد شد.

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها