برنامه «رسانه و سلامت» شبکه رادیویی سلامت، جمعه ـ 25 تیر ماه، موضوع «رسانه و سلامت جامعه» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
کد خبر: ۹۲۱۵۲۷
بررسی آثار تربیتی برنامه های کودک و نوجوان در رادیو سلامت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه های کودک و نوجوان می توانند اثرهای تربیتی و آموزشی فراوانی داشته باشند.

در همین ارتباط، برنامه «رسانه و سلامت»، روز جمعه، با حضور دکتر مریم جلالی، پژوهشگر رسانه و آزاده آل ایوب، مجری برنامه های کودک و نوجوان به بررسی «اثر های تربیتی برنامه های کودک و نوجوان» می پردازد.

یادآور می شود، «رسانه و سلامت» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است که جمعه هر هفته ساعت 15 به مدت 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

روز بهزیستی و تامین اجتماعی روی خط رادیو سلامت

در برنامه «چشم انداز» شبکه رادیویی سلامت، جمعه ـ 25 تیر ماه، به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی با حضور کارشناسان موضوع «خدمات اجتماعی بهزیستی»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

«چشم انداز» برنامه ای گفت‌وگو محور است با هدف بررسی اسناد بالا دستی سلامت که با نگاه به سند چشم انداز، سیاست های برنامه های توسعه ابلاغی سلامت کشور و برنامه های اجرایی را در راستای تحقق اهداف اسناد سلامت، بررسی می کند.

با توجه به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی، از نحوه فعالیت های بهزیستی بر زمینه کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی، توانمند سازی اجتماعی و حمایت از آسیب دیدگان، این برنامه، روز جمعه، با حضور فرانک ایمانی، مدیر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی؛ حسن اسد بیگی، رییس مرکز اورژانس اجتماعی کشورو دکتر محسنی بندپی، رییس سازمان بیمه سلامت به بیان «خدمات اجتماعی بهزیستی» می پردازد.

گفتنی است، برنامه «چشم انداز» کاری از گروه اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است که روزهای جمعه هر هفته از ساعت 22 به مدت 55 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

چه کنیم تا روزی بدون استرس داشته باشیم؟

برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ـ 24 تیر ماه، به موضوع «کنکور و استرس» می پردازد.

با توجه به اینکه از امروز کنکور سراسری در پیش است، توصیه هایی به خانواده ها داشته باشیم.و اینکه کلا راهکارهایی برای کاهش تنش و استرس ارائه دهیم.

از این رو، این برنامه رادیویی «صبح و زندگی» روز پنجشنبه، با حضور دکتر فرشاد شیبانی، روانشناس به پرسش مخاطبان درباره اینکه « چه کنیم تا روزی بدون استرس داشته باشیم؟» پاسخ می دهد.

موضوعات این برنامه بر اساس نیاز مخاطبان و دغدغه های شنوندگان از جمله محیط زیست، ترافیک، بیماری ها و غیره انتخاب می شود.

گفتنی است، «صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است که روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

مناسب سازی سواحل در افق روشن

برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت، شنبه ـ 26 تیر ماه، با موضوع «مناسب سازی سواحل» تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

برنامه «افق روشن» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی رادیو سلامت است که به مهم ترین موضوعات سلامت اجتماعی در سطح کلان می پردازد.

از این رو، در برنامه «افق روشن» روز شنبه، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقیقه با حضور دکتر شاهین فتحی، معاون امداد و نجات سازمان جمعیت هلال احمر؛ علیرضا یونسی، رییس ستاد ساماندهی سواحل مازندران‌و مهدی رضازاده، گزارشگر مرکز مازندران به موضوع «ارتقای ایمنی در سواحل» پرداخته می شود.

این برنامه رادیویی در قالبی گفتگو محور سعی در تبیین موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعی دارد و می کوشد تا در خصوص محیط زیست، حقوق شهروندی و .... به مخاطبان آگاهی رسانی کند.

گفتنی است، برنامه «افق روشن» روزهای شنبه به موضوعات ‏زیست‌محیطی، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه‌ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها