فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد: 37 تروریست "داعش" توسط ارتش عراق در غرب "بغداد" به قتل رسیده و خودروهایشان منهدم شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۲۰
ارتش عراق، داعش را لگدکوب کرد  + فیلم

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، جنگنده های ارتش عراق حملات داعش که قرار بود با 7 دستگاه خودروی بمب گذاری شده علیه نیروهای ارتش در مناطق "تلول الباج" و "ناحیه مکحول" در شمال استان "صلاح الدین" انجام شود را با بمباران خنثی کردند.
"شورای بخش فلوجه" گزارش داد: ارتش عراق محورهای غرب این شهر شامل مناطق "الجسرین"، "الفلاحات"، "البوعلوان" و تمام روستاها و زمین های کشاورزی داعش را پاکسازی کرد که به کشته شدن دهها داعشی و تامین امنیت آن انجامید که اهالی آن می توانند در روزهای آتی به خانه هایشان بازگردند.
تروریست های گروه داعش که پس از شکست در برابر ارتش عراق قصد قرار از فلوجه را داشتند توسط جنگنده های نیروی هوایی عراق در منطقه "ناظم التقسیم" و "جسر الیابانی" در غرب بغداد هدف قرار گرفتند که دهها نفر از آنان کشته و خودروهایشان منهدم شد.
ستون خودروهای داعش در منطقه "الحصی" و "الحبانیه" با صدها تروریست به طرف صحرا در حرکت بودند که نیروهای هوایی عراق آنان را تار و مار کرد.
نیروی هوایی ائتلاف آمریکا مواضع داعش و یک زندان آن را در بخش "تلعفر" در غرب "نینوی" هدف قرار داد که 8 تروریست از جمله مسئول زندان وهمچنین به اصطلاح معاون وزیر جنگ داعش کشته شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها