پس از پوشش مناسب رقابت‌های المپیک ریو

رسول خادم از رسانه ملی قدردانی کرد

دکتر علی‌عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما در پیامی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همکارانش در همه شبکه‌های سراسری، استانی و برون‌مرزی که پوشش مراسم روز قدس را به عهده داشتند قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۸۶۲۲
قدردانی رئیس رسانه ملی از پوشش مراسم روز قدس

به گزارش جام جم آنلاین، متن پیام دکتر علی‌عسکری به این شرح است: مدیران و همکاران محترم رسانه ملی؛ چشمان جهان، بار دیگر مبهوت امواج خروشان و قدرتمند مسلمانان شد و در روز جهانی قدس حماسه‌‌ای دیگر از جنس حضور و اقتدار اسلام در مقابل کفر و استکبار به‌وقوع پیوست.

بی‌شک، ثبت و ضبط و نمایش حضور گسترده مردم در این روز بزرگ که به فرموده امام راحل(ره) روز حیات اسلام است، امسال نیز همچون سال‌های گذشته با تلاش و تخصص متعهدانه و مجدانه همکاران گرانقدر حوزه‌های مختلف رسانه ملی بویژه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی داخلی و برون‌مرزی، خبرنگاران، تصویربرداران و مهندسان حوزه فنی سازمان محقق شده است، هرچند که شکوه عظمت حضور ملت ایران با هیچ دوربینی به تصویر کشیدنی نیست. تلاش بی‌دریغ یکایک شما همکاران پرتلاش رسانه ملی را که رساننده صدای حق و حقیقت و نمایش‌دهنده مظلومیت مردم فلسطین به جهانیان هستید، ارج می‌نهم و توفیقات روزافزون شما را در ادامه این مسیر ارزشمند از پروردگار متعال خواهانم.

بازدید دکتر علی‌عسکری از رادیو و اداره کل اخبار استان‌ها

رئیس سازمان رسانه ملی همچنین ضمن بازدید از استودیوهای پخش رادیو با مدیران پخش و برنامه‌سازان این رسانه گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، دکتر علی‌عسکری همزمان با روز جهانی قدس از استودیوهای پخش صدا در ساختمان 9 دی بازدید کرد.

این بازدید با پخش زنده چند ویژه‌برنامه به بهانه روز جهانی قدس در این استودیوها همزمان شد.

دکتر علی‌عسکری در این بازدید ضمن گفت‌وگو با همکارانش در رادیو از تلاش برنامه سازان و دیگر عوامل این رسانه برای انعکاس مناسب و شایسته حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است، ساختمان 9 دی محل پخش زنده برنامه شبکه‌های رادیویی است.

بر همین اساس، رئیس رسانه ملی با حضور در ستاد اداره کل اخبار استان‌ها از زحمات یکایک همکاران معاونت‌های خبر مراکز استان‌ها برای پوشش حرفه‌ای مراسم روز جهانی قدس و به تصویرکشیدن اتحاد و حضور میلیونی مردم روزه‌دار در جای‌جای ایران اسلامی در مراکز استان‌ها تقدیر و تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها