بازگشت کرار جاسم به فوتبال ایران جدی شد

آقای حاشیه و دیگر هیچ!

اصرار برای جذب بازیکنی که عنوان «آقای حاشیه» واژه کوچکی برایش است اصلا مشخص نیست.هنوز درگیری‌های او با جباری، امیرحسین صادقی، پرویز مظلومی و یکی در میان با بازیکنان استقلال از یاد کسی نرفته است. هنوز کسی یادش نرفته که کرار یک روز به تمرین می‌آمد و یک ماه مرخصی می‌رفت.
کد خبر: ۹۱۶۰۵۱

این بار کرار می‌خواهد به تبریز برگردد. جالب اینجاست که او در همین تبریز هم حاشیه‌های زیادی داشت و زمانی که بازیکن تراکتور بود کم برای این تیم دردسرساز نشد.

حالا کادر فنی تراکتور تغییر کرده و اعضای فنی در تلاش هستند تا هر طور شده این بازیکن پر حاشیه را به ایران بیاورند.

در این‌که کرار بازیکن خوبی است شکی وجود ندارد اما حاشیه‌هایی که او به وجود می‌آورد فراتر از حاشیه است. بیاحترامی به بازیکن و مربی ایرانی کم نبود حالا مانده که کرار به لیگ برتر بیاید و با حاشیه سازیهایش دوباره به ریش خیلی‌ها بخندد.

چه خوب است که مسئولان فدراسیون فوتبال و آنهایی که تا اتفاقی می‌افتاد برای بازیکنان پرونده می‌سازند و آن را محروم می‌کنند در ماجرای کرار هم ورود کرده و اجازه ندهند تا امثال این بازیکنان پرحاشیه پا به لیگ برتر بگذارند. جهت یادآوری بد نیست به این نکته اشاره شود که کرار دو سال از بازی کردن در لیگ برتر محروم بود و دلیل این اتفاق‌ها هم بیستر بی‌انضباطی، پرخاشگری و توهین شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها