محمدرضایی قدیم از ارومیه: سلام وخسته نباشید ماشاءالله به این همه انرژی داشتن، ماشاءالله به قلب‌های مهربان، در دنیای بی‌رحم شجاع باشید نه ضعیف، با اطرافیان خود مهربان باشید.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۳

بی‌نام:سلام. واقعا خسته نباشید، چاردیواری را از 16 صفحه به 8 صفحه رسانده‌اید، یک صفحه را هم که تبلیغات چاپ می‌کنید، دستتان درد نکنه!

بی‌نام: سلام. خدا قوت و عبادت قبول. مدت‌هاست که دوشنبه‌ها جام‌جم می‌گیرم به‌خاطر چاردیواری. کاش صفحه‌هایش کم نمی‌شد، متاسفانه چند هفته‌ای است یه ضمیمه ورزشی اضافه شده که مورد علاقه اکثر بانوان نیست. ای کاش به جای جام ورزشی، یه ضمیمه مرتبط دیگه، مثل گردشگری اضافه می‌شد که به کار خانوما بیاد، نه این‌که این صفحه بدون خوندن دور انداخته شه. ممنون

هانیه امیری‌کیا از اهواز:

وقتی نگاه آسمان در من اثر کرد

چشمان زیبای تو را دیوانه‌تر کرد

تنها غروب اول آذر، مرا از

کوچ پرستوهای عاشق باخبر کرد

تنها غروب اول آذر، که آمد

قلب مرا با خاطراتت همسفر کرد

عشق تو با من کاری را کرده است که

دست نسیم رهگذر، با رهگذر کرد

صدها ستاره در دلم می‌روید امشب

با این بهانه می‌شود شب را به سر کرد

هرچند در فنجان من عکس تو بوده است

باید که از خوش باوری‌هایش حذر کرد...!

از بوشهر: با سلام. چرا در صفحه سوم این هفته چهاردیواری رنگینک را که دسری بوشهری است شیرازی معرفی می‌کنید؟ ‌/‌ ما: خب رنگینک علاوه بر بوشهر در شیراز هم بشدت پخته می‌شود، همین‌جا اعلام می‌کنیم بوشهری هم هست.

صدیقه یوسفی از شهرکرد: جا برای من گنجشک زیاد است ولی ‌/‌ به درختان خیابان تو عادت دارم. عادتم داده خیال تو که یادم باشد یاد من هم نکنی باز به یادت باشم.

آرش سعیدی از کرج: چاردیواری این روزا خیلی جالب و خواندنیه. تشکر از شما

محمد راهجردی: باعرض سلام بی‌پایان. مرحوم آقای استادحمید سبزواری پایبند به ارزش‌های متعالی و مقدس اسلامی و انقلابی بود و قطعا «و یقینا» فکر و قلمی که در این راستا خدمت کند مشمول رحمت و نصرت‌های الهی در دنیا و آخرت خواهد شد. یادش گرامی و راهش پررهرو.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها