یک عکس، یک متن

دوقلوهای صالحی

مجید صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت جشن تولد دوسالگی دوقلوهایش عکسی به اشتراک گذاشت و نوشت: «این عکس را وقتی ده ماهشون بود، گرفتیم. دیشب (سه‌شنبه شب) حنا خانم و آقا آروین تولد دو سالگی‌شون بود، ولی همکاری نکردن عکس جدید بگیرم شاید هم من نتونستم.»
کد خبر: ۹۱۴۰۱۴

خوردنی‌های خوشمزه اما غیرقابل خوردن!

آثار دستی کاواساکی مدتی ‌است توجه زیادی را در اینترنت به خود جلب کرده‌اند. او ساخته‌های دست خود را در شبکه‌های اجتماعی‌ منتشر کرده و همه از دیدن این طرح‌ها که با مدل‌های واقعی خودشان هیچ تفاوتی ندارند، تعجب کرده‌اند.

برای ساخت هرکدام از این قطعه‌ها، کاواساکی دو تا سه ساعت وقت می‌گذارد که البته زمان کمی برای ساخت چنین آثاری به نظر می‌رسد. این هنرمند بیشتر از مواد خوراکی الهام می‌گیرد، اما در میان کارهایش طرح‌هایی از حیوانات را هم می‌توان دید.

«انگری برد» واقعی

دیروز عکسی از پرنده‌ای زیبا در فضای مجازی منتشر شد که گفته می‌شود الهام‌بخش سازندگان بازی انگری برد است. این نوع پرنده بیشتر در نیوزیلند و استرالیا زندگی می‌کند و همچنین در برخی جزایر جنوب غربی اقیانوس آرام از جمله فیجی، یافت می‌شود.

قبرستانی به شکل گالری نقاشی

قبرستانی در یکی از شهرهای کوچک رومانی قرار دارد که بیشتر شبیه نمایشگاه نقاشی است. طبق رسومات این منطقه، بر مزار هر فوت شده‌ای تابلوی نقاشی با محتوای علایق یا پیشه یا علت مرگ او را قرار می‌دهند.

 

رونمایی از بزرگ‌ترین الماس جهان

رونمایی از الماس بزرگ 1109 قیراطی برای حراج در لندن. قیمت پایه این الماس بزرگ 70 میلیون دلار است.

رنگ‌‌آمیزی موضوعی

رنگ‌آمیزی پله‌های ساختمان سجون در شهر سئول در روز جهانی اهدای خون.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها