مرد 41 ساله وقتی فهمید همسرش از او شکایت کرده، خود را حلق‌آویز کرد.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۶

به گزارش جام‌جم، ظهر شنبه خودکشی مردی در خانه‌اش در یکی از محله‌های مشهد به پلیس گزارش شد. در ادامه تیمی از ماموران همراه علی‌اکبر احمدی‌نژاد به خانه مورد نظر اعزام و با جسد حلق‌آویز مرد 41 ساله روبه‌رو شدند. پسر 14 ساله این مرد با ورود به خانه، با جسد پدرش مواجه شده بود.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد این مرد با همسرش اختلاف داشته و همسرش از او شکایت کرده و ابلاغیه‌ای در این زمینه به دست مرد 41 ساله رسیده بود. مرد میانسال قبل از این نیز اقدام به خودکشی کرده، اما موفق نشده بود.

بازپرس احمدی‌نژاد، دستور انتقال جسد را به پزشکی قانونی صادر کرد.

دعوای خانوادگی جان زوج اصفهانی را گرفت

مرد جوان در جریان درگیری با همسر باردارش او را با ضربه چاقو کشت و با همان چاقو ضربه‌ای به خود زده و به زندگی‌اش پایان داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان در این باره گفت: ساعت 22 جمعه در پی مشاجره خانوادگی بین زوج 35 ساله‌ای در خانه‌شان در شهر حبیب‌آباد، مرد خانواده با چاقو همسر باردارش را تهدید می‌کند. با شدت گرفتن درگیری میان آنها، او ناخواسته چاقو را به شکم همسرش فرو می‌کند و بعد ضربه‌ای نیز به خودش می‌زند.

وی اضافه کرد: اقوام این خانواده که از طریق همسایه‌ها از ماجرا مطلع شده بودند، موضوع را به پلیس و اورژانس خبر می‌دهند. امدادگران زوج زخمی را به بیمارستان منتقل کردند، اما زن باردار و شوهرش به‌دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شدند. / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها