بازیکن سابق تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران هدایت تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی نو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نان را نپذیرفت. مهدی مهدوی‌کیا که در آلمان به سر می‌برد، در سفری یک روزه به ایران آمد تا با حضور در فدراسیون فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل جلسه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای را با مهدی تاج برگزار کند.
کد خبر: ۹۱۳۱۶۸

مهدی مهدوی‌کیا با رد پیشنهاد مربیگری تیم ملی نوجوانان اعلام کرد فعلا قصد دارد در تیم باشگاه هامبورگ به فعالیتش ادامه دهد و نمی‌خواهد سرمربی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی نو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نان شود.

درخواست استیضاح گودرزی

جمعی از هواداران استقلال با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را نسبت به عملکرد وزارت ورزش درخصوص باشگاه محبوب خود مطرح کردند. آنها اعتراض خود را نسبت به اقدامات وزیر ورزش به گوش نمایندگان مجلس رساندند و خواستار استیضاح گودرزی از طرف مجلس شدند!

معرفی دستیاران دایی

با مشخص شدن علی دایی به‌عنوان سرمربی صبا در لیگ شانزدهم، وی دستیاران خود را مشخص کرد که نسبت به فصل گذشته یک نفر به آن اضافه شده است. بر این اساس ژلکو میاچ، محمد دایی، محمدرضا مهرانپور، بهزاد غلامپور و نادر قربانی در کادر فنی صبا باقی ماندند که علی عاملی برای فصل جدید به آنها اضافه شد.

ربیع‌خواه در پرسپولیس

محسن ربیع‌خواه 29 ساله که سابقه بازی در تیم‌های پاس همدان، تراکتورسازی تبریز و نفت آبادان را دارد، امروز پس از عقد قراردادی دو ساله، افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را نصیب خود کرد. محسن ربیع‌خواه که چپ پاست، سابقه بازی در بیشتر پست‌های خط دفاع و خط هافبک را داشته است.

پادووانی در راه استقلال؟

لئوناردو پادووانی بازیکن برزیلی فصل گذشته سپاهان که در فهرست مازاد این تیم قرار گرفت، ظاهرا با پیشنهاد استقلال مواجه شده است. در این باره گفته می‌شود استقلالی ها با پادووانی وارد مذاکره شده و صحبت‌های لازم را انجام داده و قرار شده پادووانی پس از بازگشت به ایران با قراردادی سه ساله به استقلال برود. این در حالی است که سپاهان رقم صدور رضایت‌نامه این بازیکن را دو میلیارد تومان اعلام کرده است و مشخص نیست سرنوشت این مذاکرات و توافق اولیه به کجا بینجامد!

دیدار دوستانه تیم ملی در اتریش

تیم ملی ایران در جریان اردوی تدارکاتی در اتریش یک دیدار با یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور برگزار می‌‌کند. تیم ملی ایران از 14 تیرماه امسال اردویی تدارکاتی را در کشور اتریش برگزار می‌کند. شاگردان کی‌روش قرار است در این اردوی دو هفته‌ای تمرینات مستمر و منظمی را زیر نظر کادرفنی برگزار کنند تا برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده شوند. بر همین اساس و با برنامه‌ریزی کادرفنی قرار است در این اردو تیم ملی ایران یک یا دو بازی تدارکاتی را با تیم‌های باشگاهی کشور اتریش برگزار کند تا بازیکنان در این بازی تدارکاتی نیز یک محک جدی خورده و مورد ارزیابی قرار بگیرند. تیم ملی ایران همچنین از یک تا 10 تیرماه امسال اردوی دیگری را نیز در ارمنستان برگزار می‌کند و در این اردو نیز قرار است ملی‌پوشان با یک تیم باشگاهی از ارمنستان بازی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها