سرخیو بوسکتس، بازیکن تاثیرگذار تیم ملی اسپانیا می‌تواند از اولین بازی اسپانیا در یورو در ترکیب این تیم بازی کند.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۲

بعد از مصدومیت شدید بوسکتس در بازی دوستانه با گرجستان (که با برتری گرجستان به پایان رسید) نگرانی‌ها برای خلا این بازیکن زیاد شد؛ اما پزشکان اسپانیا تایید کردند او در اولین بازی اسپانیا به میدان می‌رود. ماتادورها در اولین بازی مقدماتی یورو باید دوشنبه 24 خرداد مقابل جمهوری چک قرار بگیرند.

مدافع آلمان یورو را از دست داد

آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی آلمان به دلیل مصدومیت از فهرست این تیم برای یورو 2016 کنار گذاشته شد. این مدافع 23 ساله در آستانه حضور در اولین رقابت ملی‌اش بود و فصل بسیار خوبی را در رم سپری کرده بود. با این حال مصدومیت ناگهانی او باعث شد از فهرست یواخیم لوو برای یورو 2016 خط بخورد. او در جلسه تمرینی سه‌شنبه شب دچار مصدومیت شد و این در حالی بود که سامی خدیرا و جروم بواتنگ نیز به دلیل مصدومیت نتوانستند این جلسه تمرینی را تمام کنند، هر چند که مصدومیت آنها خیلی جدی نبود. تیم ملی آلمان هنوز به صورت رسمی جانشینی برای رودیگر اعلام نکرده است.

آمار خوب کاسیاس در تیم ملی

ایکر کاسیاس برخلاف فصل فاجعه‌باری که در پرتغال پشت سر گذاشت‌، در تیم ملی آماری قابل دفاع دارد. تیم ملی فوتبال اسپانیا در 20 ماه گذشته 8 گل خورده و البته این به خودی خود، آمار خیلی بدی نیست؛ اما نکته مهم این‌که ایکر کاسیاس هیچ گلی در این مدت دریافت نکرده است. شاگرادن دل بوسکه در آخرین بازی دوستان قبل از یورو مقابل گرجستان به شکست یک بر صفر تن دادند و در این شکست، دخه‌آ دروازه‌بان جوان اسپانیا مقصر بود. در توانایی دخه‌آ بخصوص در رده باشگاهی تردیدی نیست؛ اما روزنامه‌های مارگا و آس تلاش بسیاری دارند کاسیاس را بهتر از دخه‌آ نشان دهند.

مرخصی پودولوسکی برای پدر شدن

لوکاس پودولوسکی، مهاجم با تجربه تیم ملی آلمان در فاصله 3 روز تا شروع یورو 2016 با اجازه یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، سفری یکروزه به آلمان داشت. پودولوسکی که پسری به نام لوییز گالریل داشت، صاحب دومین فرزند شد و برای یک روز به آلمان رفت و دیشب به اردوی آلمان بازگشت. پودولسکی در نخستین جلسه تمرینی آلمان‌ها در اردوگاه اویان، حضور نداشت. ماریا نام دومین فرزند این بازیکن لهستانی‌تبار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها