دبیر انجمن برنج کشور گفت : افزایش قیمت برنج هر ساله تا زمان ورود برنج نو به بازار اتفاق می افتد وا برداشت برنج و ورود آن به بازار در اواخر مرداد و اوایل شهریورماه کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۸
قیمت برنج تا دو ماه دیگر کاهش می یابد / عده ای به دنبال برهم زدن بازار هستند

به گزارش جام جم آنلاین ،جمیل علیزاد شایق افزایش مجدد قیمت برنج در بازار را تکذیب کرد و اظهارداشت: قیمت این کالا تغییر چندانی نداشته است.

وی افزود : قیمت برنج مرغوب در بازار کیلویی حدود ۱۲ هزار تومان است که با برداشت و ورود برنج نو به بازار در اواخر مرداد و اوایل شهریورماه قیمت این کالا افت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: قیمت برنج در شمال که اصلا تغییری نکرده بود و در تهران نیز هم اکنون برنجی که حداکثر ۲ تا ۳ درصد خرده داشته باشد(ناخالصی در آن نباشد) بین ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۲ هزارتومان به مشتریان عرضه می‌شود، ضمن اینکه در یک تا دو ماه اخیر قیمت برنج در تهران همین عدد بوده است.

دبیر انجمن برنج کشور با بیان اینکه ما تا زمان برداشت محصول جدید و عرضه آن به بازار یعنی تا اواخر مرداد و اوایل شهریورماه مقداری افزایش قیمت داریم، ادامه داد: این امری طبیعی است، چرا که طی این مدت ما تولید نداریم اما مصرف ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هیچ اتفاق خاصی در بازار برنج رخ نداده و عده‌ای قصد تشویش اذهان و بر هم زدن شرایط بازار را دارند گفت : از مصرف کنندگان درخواست می‌کنیم حدود دو ماه دیگر صبر کنند و تا آن زمان قیمت‌ها کاملا افت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
-
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
۰
۰
خجالت نمی كشید .ماه رمضون درراه است .دوماه دیگه ...

نیازمندی ها