محمد بنا در حالی به دنبال گیر افتادن حمید سوریان در پیچ و خم کسب سهمیه المپیک و بالا گرفتن انتقادها، نبود امکانات و احتمال کناره‌گیری‌اش را پیش کشید که در جریان رقابت‌های جام جهانی هرچند از تصمیم خود برای قهر کردن برگشت با این حال آنقدر عصبی بود که با برخی تماشاگران و لیدرها تندخویی کرده و با نمایندگان برخی رسانه‌ها هم به نوعی در بیفتد. او که درهای خانه کشتی را چند هفته‌ای است به روی خبرنگاران بسته است با وجود قهرمانی در جام جهانی همچنان از شرایط ناراضی است.
کد خبر: ۹۰۷۶۳۸

در این رابطه جام‌جم کسب اطلاع کرد به دنبال این شرایط برخی نزدیکان محمد بنا کار را به وزارت ورزش کشانده اند و از فدراسیون کشتی گله کرده‌اند به این امید که وزارت به موضوع ورود کرده و قضیه را حل و فصل کند. وزارت ورزش هم رایزنی لازم را با صدا و سیما و همچنین فدراسیون کشتی انجام داد تا کمی شرایط آرام شده و محمد بنا بیش از این عصبی نشود. به همین دلیل بود که رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی که به ندرت اظهارنظر رسانه‌ای می‌کند و بیشتر علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون را مسئول موضعگیری‌ها کرده است، دیروز در یکی از معدود دفعات ریاست خود در فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با سایت این فدراسیون به حمایت از محمد بنا پرداخت و گفت: این درست که همه انتظار دارند محمد بنا سعه‌صدری متناسب با جایگاه فنی خود داشته باشد، اما باید شرایط سخت و فشار ناشی از مسئولیت سنگین وی را نیز درک کنیم. این که بخواهیم با پررنگ کردن برخی سوء تفاهمات پیش آمده زحمات و توانایی محمد بنا را در ورزش ملی کشور، کشتی، نادیده بگیریم، صحیح نیست. ما باید این سوءتفاهمات را به احترام زحمات بی‌دریغ وی برای کشتی فرنگی کشوررها کنیم.

خادم با تمجید از عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی شیراز در مورد دغدغه‌های مطرح شده از سوی محمد بنا خاطرنشان کرد: دغدغه‌های مطرح شده ازسوی محمد بنا موضوع جدیدی نیست. این مسائل از هشت ماه پیش توسط فدراسیون کشتی بارها مطرح شده است. متاسفانه حمایت‌های ملی که لازم بود برای المپیکی شدن فضای ورزش از سوی مقامات عالی کشور اتفاق بیفتد با وجود دستور رئیس محترم جمهور تاکنون محقق نشده است.

او افزود: در فاصله 70 روز مانده به آغاز المپیک همه باید با هم تلاش کنیم محمد بنا با تمام توان بتواند تیم ملی کشتی فرنگی ایران را به بهترین نحو برای حضور در این مسابقات آماده کند و شاگردان خود را رهبری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها