شوهر را مقابل چشمان همسرش کشتند

جنایت در سعادت آباد پس از پایکوبی در عروسی +عکس

علت جنایتی که پس از شب عروسی در منطقه سعادت آباد رخ داد ، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۵
جنایت در سعادت آباد پس از پایکوبی در عروسی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ساعت 05:45 بیست و پنجم اردبیهشت ماه و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره جنایت در منطقه سعادت آباد – میدان بهرود به کلانتری 163 ولنجک اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور تیم بررسی صحنه جنایت اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی و انجام بررسی های اولیه مشخص که مقتول به علت ورود جسم تیز به ناحیه چپ سینه و جراحت شدید به ناحیه حیاتی بدن (قلب) فوت نموده است.

اظهارات همسر مقتول

همسر مقتول که طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 کشته شدن همسرش بنام «کاظم . الف» (50 ساله) را به پلیس اطلاع داده بود، پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی ضمن معرفی پسرعمه همسرش بنام «محمدهادی . م» (48 ساله) بعنوان عامل جنایت به کارآگاهان گفت: پسرعمه همسرم (محمدهادی) از حدود 10 شب قبل از جنایت بعنوان میهمان به خانه ما آمده بود. شب دهم (24 اردیبهشت 95) محمدهادی بهمراه ما به مراسم عروسی یکی از بستگان آمد. در ساعت 23:00 و با پایان مراسم جشن عروسی، هر سه نفرمان مجددا به خانه بازگشتیم؛ من و مادرم جهت استراحت به یکی از اتاق ها و محمدهادی نیز بهمراه همسرم به اتاقی دیگر رفتند. حدودا ساعت 05:30، با شنیدن صدای درگیری!! بیدار شده و به سمت اتاقی که همسرم بهمراه محمدهادی در آنجا خوابیده بودند، رفتم؛ پس از باز کردن درب اتاق، ناگهان محمدهای را بر روی سینه همسرم مشاهده کرده که دستانش را بر روی دهان همسرم قرار داشت !! ؛ از شدت ترس شروع به جیغ کشیدن کردم که محمدهادی با اسلحه کمری و چاقوی خون آلود به سمت من حمله ور شد و مرا مجبور به سکوت کرد؛ وی پس از سرقت تمامی طلا و جواهرات داخل دستانم و همچنین سایر طلاجات و وجوه نقد داخل خانه به سرعت از خانه خارج شد ؛ پس از رفتن وی به سرعت خودم را به بالای سر همسرم رساندم اما او دیگر زنده نبود.

تحقیقات پلیسی

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با شناسایی اعضای خانواده مقتول به تحقیق از آنها پرداختند ؛ همچنین همزمان با انجام تحقیقات از خانواده متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اقدام به ارائه مشاوره به اعضای خانواده متهم جهت همکاری آنها با پلیس کردند؛ سرانجام سوم خرداد ماه، متهم با مراجعه به اداره دهم دهم خودش را بعنوان قاتل معرفی کرد.

اعترافات اولیه متهم

متهم در اعترافات اولیه با انکار همراه داشتن هرگونه اسلحه کمری، با طرح ادعای مصرف قرص های روانگردان در شب جنایت به کارآگاهان گفت: با معرفی مقتول در یک شرکت خصوصی مشغول بکار شده و در آنجا کار می کردم اما پس از گذشت تنها چند روز، مدیر شرکت با من تسویه حساب کرد و من مجددا بیکار شدم؛ به اصرار مقتول، چند روزی در منزل ایشان بودم تا اینکه روز جمعه مقتول و همسرش به عروسی دعوت شدند؛ پیش از رفتن به عروسی، برای تهیه شربت و قرص متادون به مطب پزشک رفته بودم اما مطب بسته بود؛ پس از خارج شدن از مطب، چند فروشنده مواد با مشاهده حالت پریشان من، به من پیشنهاد مصرف مواد کردند اما به آنها گفتم که در حال ترک هستم به همین دلیل آنها یک قرص روانگردان به من دادند؛ پس از بازگشت از عروسی، اقدام به خوردن قرص کرده و پس از مدت کوتاهی ، دیگر نمی دانم که چگونه اقدام به ارتکاب جنایت و سرقت کردم!!.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: تحقیقات جهت بررسی صحت اظهارات متهم در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ادامه داد: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن انگیزه اصلی جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها