دواین جانسن بازیگر اکشن کار سینما، در نسخه سینمایی «کاراگاه جانسن» بازی می کند. این فیلم به صورت یک مجموعه فیلم دنباله دار تولید خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۲
دواین جانسن در لباس «کاراگاه جانسن»

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم نامه اقتباسی این اکشن ماجراجویانه و پررمزوراز براساس داستان چند جلدی نوول پرخواننده ای به همین نام ساخته می شود.

رابرت لودلوم جنایی نویس موفق دنیای ادبیات، نویسنده نوول های کاراگاه جانسن است. صنعت سینما قبل از این مجموعه داستان بورن او را تبدیل به فیلم های سینمایی کرده است.

کمپانی یونیورسال تهیه کننده مجموعه فیلم «بورن» با بازی مت دیمون، خشنود از موفقیت بالای مالی این مجموعه اکشن افشاگرانه، حالا به سراغ «کاراگاه جانسن» رفته است.

فیلم نامه اقتباسی قسمت اول این اکشن ماجراجویانه را آکیوا گلدمن و جیمز واندربیلت می نویسند. هنوز کارگردانی برای این فیلم، انتخاب نشده است.

دواین جانسن قهرمان دنیای کشتی کج که با نام راک هم شناخته می شود، در «کاراگاه جانسن» در نقش یک مامور مخفی ظاهر می شود که شرکت خصوصی کاراگاهی خودش را به راه می اندازد.

او در هر قسمت این مجموعه فیلم، قرار است با یک پرونده پیچیده جنایی روبرو شده و به حل آن بپردازد. شنیده می شود در هر قسمت فیلم، یک بازیگر بسیار مشهور در کنار راک بازی خواهد کرد.

کمپانی یونیورسال از سال 2014 به دنبال تولید نسخه سینمایی داستان نوول رابرت لودلوم بوده است. از همان زمان، اعلام شد دواین جانسن نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد.

به نوشته امپایر آنلاین، کلید فیلم برداری این اکشن پررمزوراز اواخر فصل تابستان در شهر نیویورک زده می شود. «کاراگاه جانسن» برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال آینده میلادی آماده می شود.

دواین جانسن هم اکنون در حال بازی در قسمت هشتم مجموعه فیلم پرفروش «سریع و آتشی» است. وی در این اکشن ورزشی، با وین دیزل هم بازی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها