وکیل طارمی: پرسپولیس مهاجم بگیرد دستش خالی نماند

دل آقای گل با پرسپولیس نیست

ماندن یا رفتن مهدی طارمی در حالی به یکی از دلمشغولی‌های اصلی هواداران پرسپولیس تبدیل شده است که قرائن و شواهد نشان می دهد آقای گل لیگ و بهترین بازیکن فصل، تمایلی به ماندن در جمع سرخپوشان ندارد!
کد خبر: ۹۰۶۳۵۹

دیروز هم مثل روزهای گذشته خبرهایی پیرامون جدایی قریب به یقین مهدی طارمی از پرسپولیس در رسانه‌های مختلف منتشر شد، بازیکنی که با توجه به اتمام قراردادش، باشگاه پرسپولیس هفته‌ها مانده به پایان لیگ باب مذاکره برای تمدید قرارداد با او را گشود و خبرهایی هم درباره توافق ضمنی با مهاجم اول خود منتشر کرد با این حال هنوز هم گمانه‌زنی‌ها درخصوص تیم فصل بعد طارمی ادامه دارد.

آقای گل لیگ در حالی در روزهای گذشته روی سایت شخصی خود به‌صراحت عنوان کرد که اولویت نخستش فوتبال اروپاست بعد پرسپولیس، که برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخ‌ها پیش از ترک تهران تصریح کرد قبل از آن‌که بازیکنی از پرسپولیس جدا شود باید جایگزین او جذب شده باشد، با این حال درباره طارمی قضیه فرق می‌کند و چون این بازیکن خود تمایلی به ماندن ندارد و قراردادی هم وجود ندارد که او را وادار به ماندن کند.

در این خصوص وکیل طارمی گفت: معتقد است که هرچه دارد از پرسپولیس و هواداران آن است اما بعد از مشورت‌هایی که با برخی اهالی فوتبال انجام داده به این نتیجه رسیده که صلاح رفتن به فوتبال اروپاست. من هم به باشگاه رفتم و موضوع را به ترکاشوند اعلام کردم که اگر می‌خواهند مهاجمی جذب کنند این کار را انجام دهند تا دست تیم خالی نماند.

او درباره توافقاتی که باشگاه پرسپولیس مدعی بود با طارمی داشته، گفت: هیچ توافقی پیش از این انجام نشده است ما اعتقاد داریم باشگاه پرسپولیس به طارمی محبت زیادی کرده اما این بازیکن تصمیم دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد و به همین دلیل کار به مذاکره نکشید!

این در حالی است که ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با وجود تائید دیدار با وکیل طارمی، تاکید کرد که او برای کار دیگری به باشگاه آمده بود و حرفی از طارمی زده نشد!

در حالی که مدیربرنامه‌های مختلف در تلاش هستند طارمی را ترانسفر کنند که هنوز مذاکرات جدی با یک باشگاه خاص در این خصوص علنی نشده. هر چند گفته می‌شود تیم‌های فروزینون، جنوا و کروتنونه ایتالیا دنبال این بازیکن هستند و پیشنهاد این آخری حدود 300 هزار یورو است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها