علی علیپور: از کار با برانکو لذت می‌بریم

فصل بعد‌می‌توانیم 2 جام بگیریم

علی علیپور، مهاجم جوان پرسپولیس توانست خود را در ترکیب ثابت این تیم جا کند. او در بازی‌های پرسپولیس پشت مهدی طارمی قرار می‌گرفت تا هم حمایت خوبی از این بازیکن داشته باشد و هم خودش گل بزند.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۹

علیپور خیلی زود توانست در تیم برانکو جا بیفتد و در حال حاضر یکی از مهره‌های ثابت پرسپولیس به شمار می‌آید. علیپور قراردادش را هم بتازگی با این باشگاه سه‌ساله امضا کرده و قصد دارد در این تیم بماند.

وی در این باره به روزنامه جام‌جم می‌گوید: دوست دارم در پرسپولیس بمانم و با آن قهرمان شوم. هنوز در کنار این تیم برای شاد کردن دل هواداران کار داریم.

علیپور در پاسخ به این که چه شد قراردادت را تمدید کردی، توضیح می‌دهد: اولا باید بگویم حضور در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس برای من و هر بازیکن دیگری باعث افتخار است و همین‌طور مفتخرم که این باشگاه به من پیشنهاد تمدید قرارداد کرد. وقتی این پیشنهاد به من رسید، آن را سریع قبول کردم.

وی درباره آینده پرسپولیس می‌گوید: من فقط امیدوارم باشگاه قرارداد بیشتر بچه‌ها را تمدید کند. تیم یکدل و خوبی داریم. بزرگان تیم خیلی هوای جوان‌ها را دارند و ارتباط خوبی بین همه ما وجود دارد. قطعا اگر این تیم حفظ شود، می‌توانیم در آینده حتی در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

علیپور درباره تمدید قرارداد برانکو هم می‌گوید: «او مربی خوبی است. همه ما از کار با این مربی لذت می‌بریم. می‌دانیم او به کسی بازی می‌دهد که از نظر فنی توانایی زیادی دارد.

از نظر فکری آرامش خوبی در پرسپولیس وجود دارد. خدا را شکر، باشگاه برنامه‌ریزی خوبی کرده و ان‌شاالله خیلی زود برای قهرمانی در فصل آینده کارمان را شروع می‌کنیم. پرسپولیس حتی پتانسیل گرفتن دو جام را در فصل آینده دارد. حالا خیلی با تجربه‌تر از فصل گذشته شده‌ایم و این یک فاکتور خوب برای تیم به حساب می‌آید.

علیپور درباره نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر و همین‌طور اشک‌هایش پس از بازی می‌گوید: صد هزار نفر برای قهرمانی به ورزشگاه آمده بودند. خیلی‌ها هم پای تلویزیون بازی را دیدند. متاسفانه در بازی آخر خوب کار نکردیم. هواداران پرسپولیس با تشویق‌هایشان بعد از بازی نشان دادند که بهترین تماشاگران دنیا هستند و فرهنگ جدیدی را در فوتبال ایران به وجود آورده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها