بازی Call of duty: Infinite Warfare چند وقتی است که تائید شده و اطلاعات متعددی درباره آن درز کرده است. این هفته، فهرستی از موارد تائید شده درباره قسمت بعدی از سری بازی‌های ندای وظیفه تهیه کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۶

داستان

بازیکنان پا در کفش کاپیتان رایس خواهند کرد؛ خلبان ردیف یکم عملیات ویژه که سکان‌داری رتریبیوشن، از آخرین سفینه‌های جنگی زمین را به‌عهده دارد. در این روایت، رایس هدایت باقیمانده نیروهای ائتلافی متحد علیه دشمنی بی‌رحم را عهده‌دار است. بازیکنان در بخش داستانی به بخش‌های مختلف منظومه شمسی سفر کرده و در فضاهایی از جمله زمین نزاعی بزرگ خواهند داشت.

صحنه وقوع

«تسلیحات لایتناهی» در آینده وقوع می‌یابد. بر اثر رشد شدید جمعیت و توسعه صنعتی، منابع حیاتی زمین به پایان رسیده‌ است. باقی ساکنان زمین به مستعمره‌های ساخته شده در دیگر سیاره‌های منظومه شمسی رو آورده‌اند تا با حفاری در آنها و سیارک‌های اطرافشان منابع لازم را فراهم کنند. ارزش این پایگاه‌ها، رادیکال‌های شبه‌نظامی را به حمله و تصرف آنها ترغیب می‌کند؛ عملی که کشورهای زمینی را در موقعیتی ناگوار قرار می‌دهد. اینجاست که اتحادی فضایی به وساطت سازمان ملل تشکیل می‌شود. البته هنوز جزئیات زیادی از نقش و هدف این اتحاد منتشر نشده است.

دشمن احتمالی

توضیحاتی که از The Settlement Defense Front (جبهه اسکان دفاعی) یا Front ارائه شده از آن به عنوان جنبش سرکشان یاد می‌کند که طی درگیری تجزیه به اتحاد فضایی پشت کرده‌اند. این ماجراها البته برای پیش از ماجرای تسلیحات لایتناهی است. از Front به‌عنوان «نیروی فاشیست» هم یاد می‌شود. پس از سال‌ها اسکان پردردسر در Front، روابط تا جایی به زوال می‌رود که تمام منظومه شمسی در معرض جنگی فراگیر قرار می‌گیرد.

مولتی‌پلیر

هنوز خیلی چیزها راجع به این بخش بازی نمی‌دانیم، اما اکتیویژن گفته سیستم حرکتی مولتی‌پلیر این قسمت نسخه‌ای پیشرفته از قسمت‌های قبلی ندای وظیفه، با تاکید بر درگیری خط مقدم خواهد بود. بعید نیست نقشه‌هایی با فضای عمودی بیشتر ببینیم؛ چیزی شبیه به تایتان‌فال. ظاهرا بازیکنان می‌توانند براساس سبک بازی خود از راه‌های متعددی به هدف دست پیدا کنند.

سفینه‌های جنگی

مبارزه هوایی و فضایی در بخش داستانی بازی نقشی پررنگ خواهد داشت. رتریبیوشن نقش خانه بازیکن و خدمه‌اش را دارد. به گفته سازندگان، بازیکنان به این وسیله متکی و در قبالش مسئول خواهند بود. بعلاوه، بازیکنان هدایت یک جت جنگنده فضایی به نام شغال را هم انجام خواهند داد.

تاریخ عرضه

قرار است این بازی چهارم نوامبر2016 ( 14 آبان 95) به بازار بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها