مجوز واردات خودروهای آمریکایی لغو شد

حذف ۲۴ مدل شورلت از ثبت سفارش

ممنوعیت ثبت سفارش 80 ردیف تعرفه ای کالا ازآمریکا/اظهار بی اطلاعی سازمان توسعه تجارت

درحالیکه برخی از خبرگزاری ها از ممنوعیت ثبت سفارش 80 ردیف تعرفه ای کالا از کشورهای خارجی به ویژه آمریکا خبر می دهند ، دفترمقررات واردات وصادرات سازمان توسعه تجارت نسبت به چنین تصمیمی اظهار بی اطلاعی کرد.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۷
ممنوعیت ثبت سفارش 80 ردیف تعرفه ای کالا ازآمریکا/اظهار بی اطلاعی سازمان توسعه تجارت

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، برخی از تجاری که می خواهند اقدام به ثبت سفارش کالا کنند حالا با انتشار چنین اخباری بلا تکلیف هستند و نمی دانند که خبری که برروی خروجی خبرگزاری ها آمده است تا حد جدی است .

یک مقام مسئول دروزارت صنایع که نامی ازوی برده نشده است در گفت و گویی اعلام کرده است که

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی هفته گذشته فهرستی را تدوین کرده که بیش از 80 ردیف تعرفه‌ای کالاهای خارجی به ویژه آمریکایی ممنوع شده است.این لیست بیش از 100 قلم کالای پرمصرف را شامل می‌شود، که این کالاها مشابه داخلی باکیفیت دارند و از این پس ثبت سفارش برای واردات آنها ممنوع می‌شود.

هنوز فهرست این کالا ها اعلام نشده است اما به گفته این منبع مطلع همه این کالاها وارداتشان از این پس از کشورهای خارجی به ویژه امریکا ممنوع خواهد بود، به جز ابزار دقیق پزشکی که از این فهرست خارج شده است .

اگر چه گفته شده این لیست به تمام سازمان‌های ذی‌ربط برای اجرا ابلاغ شده است اما دفتر مقررات واردات وصادرات سازمان توسعه تجارت درتماس خبرنگار جام جم آنلاین، نسبت به تدوین چنین فهرستی اظهار بی اطلاعی کرد . به گفته این دفتر تصمیمات و فهرستی که برای ممنوعیت ثبت سفارش تدوین می شود تا به نتیجه رسیدن و ابلاغش به این سازمان زمانبر است . وی از ثبت سفارش کنندگان خواست که برای ثبت سفارش عجله نکنند تا در صورت صحت چنین تصمیمی متضرر نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها