مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از ارائه کارت خرید کالای 10 میلیون تومانی به فرهنگیان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۸
ارائه کارت خرید کالای 10 میلیون تومانی به فرهنگیان

به گزارش جام جم آنلاین ، شهاب الدین غندالی گفت: فرهنگیان با دریافت این کارت می توانند به میزان 10 میلیون تومان کالای اساسی و سوپری از فروشگاه های رفاه و اتکا خریداری کنند و ده ماهه آن را به صندوق بازگرداند.

وی افزود: ارائه وام 10 میلیون تومانی به فرهنگیان بدون کارمزد و سود خواهد بود که فرهنگیان 5 استان از جمله تهران و البرز نیز از خدمات این کارت بهره مند شده اند.

غندالی از پرداخت وام 7 تا 15میلیون تومانی خرید خودروی ایرانی با سود 15 درصد به فرهنگیان خبر داد و گفت: این میزان وام با توجه به نوع و قیمت خودرو متفاوت است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: همچنین به فرهنگیان و اعضای خانواده آن‌ها وام دو میلیون تومانی سفر داخلی و خارجی پرداخت می شود.

غندالی درادامه خاطرنشان کرد: ساخت مجتمع های مسکونی برای واگذاری به فرهنگیان در شهرهای مشهد، شیراز، کرمان و کرج آغاز شده و تاکنون 570 واحد تحویل شده است.

وی تاکید کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان تاکنون با 7 بیمارستان قرارداد منعقد کرده و هم اکنون این مراکز در حال ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان به صورت رایگان است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
عبداله
-
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
۰
۰
سلام:شهرستانیهاكه طبق معمول یاسرشان بی كلاه میماندیابعدهایی ودرآخرصف هستند!
فرهاد
-
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
۰
۰
پرداخت حقوق 180 میلیونی به مدیران بیمه و پرداخت كارت خرید 10 میلیونی با اقساط بلند مدت و بهره 28 درصدی به فرهنگیان.
واقعا عالیه.
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
۰
۰
مدیر عامل محترم سود سپرده فرهنگیان درسال۹۴_۹۳پس چه شد.وتابحال درصورت وضعیت مالی درج نشده است.
امید
-
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
۰
۰
نمی دونم مدیر عامل صندوق فرهنگیان چی تو اون فكرش می گذره ؟اصلا ...كه بعید میدونم آخه كدوم فرهنگی با ماهی 1/5 میلون دریافتی می تونه یه میلیون قسط بده اگر هم یكی بتونه ماهی یك میلیون بده مگه خدای ناكرده كم عقله بیاد قسطی بخره همچنین كسی خب می تونه نقدی خرید كنه فوقش چند ماه پولشو جمع میكنه بدون منت میره نقدا خرید میكنه
پاكزاد
-
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
۰
۰
گیریم كه بعنوان مثال مادر خودم كه بازنشسته ی وزارت آموزش و پرورش با حقوق ماهیانه هشتصد هزار تومان هست متقاضی دریافت چنین كارت خریدی بشه. خب ۱۰ میلیون تومان رو چطوری میخوان ظرف مدت ۱۰ ماه از حقوق بازنشسته ای كه ماهیانه ۸۰۰ هزار تومان بهش میدن كسر كنن؟

نیازمندی ها