کسب عنوان هشتمی با تنها یک برد

تنیس در فدکاپ درجا زد

رسم کهنه تنیس بانوان ایران ادامه دارد، این تیم باز هم در میان حریفان خود در رقابت‌های فدکاپ حرفی برای گفتن نداشت و با نتایجی ضعیف به کشور بازگشت. تیم ملی تنیس بانوان که با چهار تنیسور در این دوره از رقابت‌های فدکاپ شرکت کرده بود با قرار گرفتن در جایگاه هشتمی رقابت‌ها، به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۵

دختران تنیسور ایرانی که در گروه A با تیم‌های هنگ‌کنگ، جزایر پاسیفیک، بحرین و فیلیپین همگروه بودند در نهایت فقط موفق به شکست بحرین شدند و در سه مسابقه مغلوب حریفان خود شدند؛ نتایجی که نشان داد تنیس ایران هنوز فاصله زیادی با تنیس آسیا دارد.

البته تا وقتی کمبود منابع مالی بهانه‌ای برای عدم اعزام تنیسورها به رقابت‌های بین‌المللی است انتظاری جز این نیست که این ملی‌پوشان حریفانی درجه دو و حتی سه برای رقبای آسیایی خود به شمار آیند. از سوی دیگر استعدادیابی برنامه مهم دیگری است که در تنیس بانوان ایران کمتر اجرا می‌شود و باعث شده تیم ملی تنیس بانوان سال‌ها درجا بزند و پیشرفت محسوسی نداشته باشد.

تیم ملی تنیس بانوان در این دوره از رقابت‌های فدکاپ با ترکیب سارا امیری، غزاله ترکمن، صدف صادق وزیری و غزل پاکدامن به رقابت‌های فدکاپ رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها