مهاجم مکزیکی بایرلورکوزن به مسئولان تیم پیشین خود هشدار داد که تا صد سال دیگر هم جانشینی برای سرالکس فرگوسن نخواهند یافت.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۱

منچستریونایتد در حالی با حذف از لیگ قهرمانان و جام اتحادیه فصل کابوس‌واری را تجربه می‌کند که در لیگ برتر هم حال و روز خوشی ندارد و در حال حاضر در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است.

خاویر هرناندس ملقب به چیچاریتو که پس از یک فصل قرضی بازی کردن در رئال مادرید تابستان سال 2015 از منچستریونایتد جدا و به بایرلورکوزن پیوست، در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: اگر صادق باشم، باید بگویم که فن‌خال مربی واقعاً خوبی است.

او هم مانند دیگر مربیان سبک کاری خاص خودش را دارد. اما باشگاه منچستریونایتد 50 یا صد سال دیگر هم نمی‌تواند سرالکس فرگوسن جدیدی پیدا کند، چون او خاص بود. فن‌خال می‌تواند در منچستریونایتد دست به کارهای خوبی بزند، اما در فوتبال نتایج و زمان هستند که می‌گوید یک مربی به درد باشگاه می‌خورد یا خیر!

هرناندس در فصل جاری در 37 بازی از رقابت‌های مختلف 25 گل برای بایرلورکوزن به ثمر رسانده و تأثیر بسزایی در صعود این تیم به رده سوم جدول بوندس‌لیگا داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها