نگارش آسان و سریع آیات قرآنی

عنوان: نویسیار قرآن کریم

نویسیار قرآن کریم یکی از بهترین و کامل‌ترین ابزارهایی است که به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و این امکان را فراهم می‌کند تا به‌راحتی در نرم‌افزارهای واژه پرداز همچون Word و Notepad متن سوره‌ها و آیات مورد نظرتان را درج کنید.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۳

این نرم‌افزار با پشتیبانی از امکاناتی بی‌نظیر به شما امکان می‌دهد تا متن قرآن کریم را به زبان عربی، ترجمه فارسی (دارای سه ترجمه فارسی)، ترجمه انگلیسی (دارای چهار ترجمه انگلیسی)، ترجمه روسی (دارای دو ترجمه روسی) و بیش از 11 ترجمه دیگر به زبان‌های آذربایجانی، بوسنیایی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، اندونزیایی، ایتالیایی، مالایایی، پرتغالی، اسپانیایی و اردو به همراه نشانی (نام سوره، شماره آیه و شماره صفحه) با اعراب‌گذاری کامل (زبان عربی) در واژه‌پرداز دلخواه خود درج کنید.

محیط کاربری این نرم‌افزار از سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند و امکانات دیگری همچون انتخاب سوره طبق نام یا شماره سوره، انتخاب آیه، انتخاب جزء و انتخاب صفحه به همراه قابلیت جستجوی بسیار پیشرفته در بخش‌های مختلفی همچون متن آیات، ترجمه آیات و نشانی آنها ازجمله ویژگی‌های قابل ذکر در این برنامه به‌شمار می‌رود.

روش استفاده: پس از نصب و فعال‌سازی برنامه می‌توانید با کلیک روی میانبر آن در دسکتاپ یا منوی استارت، برنامه را اجرا کنید.

در ادامه واژه‌پرداز متنی دلخواهتان (به‌عنوان مثال نرم‌افزار Word) را اجرا کرده و کلیدهای Ctrl+Q را فشار دهید. (می‌توانید روی آیکون برنامه کنار ساعت ویندوز نیز دوبار کلیک کنید)

پس از به‌نمایش درآمدن پنجره اصلی برنامه ضمن مراجعه به سوره، آیه یا صفحه مورد نظر ‌باید روی آیات موردنظر دو بار کلیک کنید تا عملیات درج خودکار در سند متنی اجرا شود. همچنین می‌توانید با فعال‌کردن علامت چک‌مارک مقابل آیات و کلیک روی گزینه‌ «درج در سند» عملیات درج همزمان چند آیه را اجرا کنید. با کلیک روی علامت پیکان کوچکی که کنار گزینه‌ «درج در سند» مشاهده می‌شود، می‌توانید قابلیت نمایش متن قرآن، ترجمه یا نشانی آن را فعال و غیرفعال کنید و در صورت نیاز نسبت به تغییر زبان ترجمه نیز اقدام کنید. شایان ذکر است این نرم‌افزار برای استفاده بدون محدودیت نیازمند کد فعال‌سازی است که این کد توسط سازندگان برنامه به‌صورت رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است. شما می‌توانید ضمن مراجعه به لینک زیر و دریافت آخرین نسخه از این نرم‌افزار، پس از نصب برنامه با استفاده از کد فعال‌سازی 178179957732549 عملیات ثبت نرم‌افزار را اجرا و به‌صورت کاملا قانونی آن را ثبت کنید.

http://j.mp/click_nevisyar

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها