پوریا حیدری آهنگساز و تنظیم‌کننده به عنوان یکی از داوران برنامه «شب کوک» از ارتقای فصل دوم برنامه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۷

وی درباره مقایسه «شب کوک» با سایر برنامه‌هایی که در این زمینه ساخته می‌شوند، به باشگاه خبرنگاران گفت: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ممکن است بعضی از مردم ارتباطشان با جهان بیرون بسیار کمرنگ باشد، البته به نظر من مردم باید همه برنامه‌های این سبک را ببینند و بعد از آن راجع به «شب کوک» قضاوت کنند.

حیدری ادامه داد: برخی افراد به حذف برخی شرکت‌کنندگان یا رتبه‌های به دست آمده، انتقاد داشتند اما در مجموع این برنامه دیده و مورد توجه واقع شد.

این آهنگساز درباره تاثیر این مسابقه در پیشرفت موسیقی کشور عنوان کرد: این اتفاق می‌تواند به پیشرفت موسیقی کشور کمک کند؛ به دلیل این که استعدادها معرفی و حمایت می‌شوند بخصوص خواننده‌هایی که سال‌ها زحمت کشیده‌اند ولی هیچ وقت دیده نشده‌اند.

داور مسابقه «شب کوک» درباره فصل دوم این برنامه گفت: امیدوارم محکم‌تر و قوی‌تر در این مسیر حرکت کنیم، ایده‌های خیلی خوبی داریم که به امید خدا و با کمک مسئولان اجرا خواهد شد و اطمینان دارم صدای خواننده‌هایی را می‌شنویم که غافلگیر خواهیم شد.

حذف نواقص

مهدی یغمایی خواننده پاپ کشورمان و دیگر داور برنامه «شب کوک» درباره این مسابقه گفت: این برنامه یک اتفاق بزرگ در صدا و سیماست و از مسئولانی که در این رویداد ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: برنامه‌های استعدادیابی در تمام دنیا برگزار می‌شود و همیشه در برنامه‌ای که برای اولین بار تولید می‌شود کم و کاستی‌هایی وجود دارد، البته بسیاری از نواقص در بخش دوم برنامه حذف شد، هم از نظر دکور و هم از نظر عواملی که به
برنامه اضافه شدند.

یغمایی درباره سری دوم این برنامه گفت: امیدوارم با حمایت‌های مسئولان مرحله بعدی نیز با فضایی خوب و بسیار حرفه‌ای تولید شود، البته احتمال حضور من هم وجود دارد ولی هنوز مشخص نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها