پسر خشمگین در جنایتی مستانه با شلیک گلوله مادرش را کشت و پدر خود را مجروح کرد.
کد خبر: ۸۹۳۸۳۵
مادر، قربانی جنایت مستانه پسر شد

به گزارش جام‌جم ، ساعت یک و 58 دقیقه ششم فروردین امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان گرگان تماس گرفت و از تیراندازی به زنی در یکی از محله‌های شهر گرگان خبر داد.

ماموران کلانتری 13 گرگان با اطلاع از این ماجرا، برای بررسی موضوع در محل حاضر شده و مشاهده کردند پدر خانواده بر اثر اصابت شلیک گلوله سلاح شکاری دچار جراحات سطحی شده، اما همسر 52 ساله‌اش به دلیل شدت جراحات در یک قدمی مرگ است. پسر خانواده نیز در اتاق نشسته و سلاح شکاری در کنار وی افتاده است.

پسر 26 ساله با هماهنگی قضایی در محل حادثه بازداشت و به کلانتری منتقل شد. دقایقی بعد با حضور امدادگران اورژانس در این خانه، پدر خانواده در همان محل مداوا و همسرش به بیمارستان پنجم آذر منتقل شد، اما به دلیل شدت خونریزی جان باخت.

با گزارش موضوع مرگ او به بازپرس جنایی، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و پرونده در دستور کار ماموران جنایی پلیس آگاهی استان گلستان قرار گرفت. در این مرحله ماموران ابتدا به تحقیق از شوهر مقتول پرداختند که وی به پلیس گفت: من و همسرم برای مهمانی به خانه یکی از اقوام رفته بودیم. پسرم نیز با دوستانش برای تفریح بیرون رفته بود. زمانی که ما به خانه بازگشتیم او هنوز نیامده بود و در خانه قفل بود. با او تماس گرفتیم و منتظرش ماندیم. زمانی که پسرم به خانه آمد و در را باز کرد، حال طبیعی نداشت. به رفتارش اعتراض کردم که شروع به داد و فریاد کرد.

وی اضافه کرد: مشاجره من و پسرم بالا گرفت. او در همان موقع در حالی که عصبانی بود، کنترلش را از دست داد و به اتاق دیگری رفت و یک سلاح شکاری را که آنجا بود، برداشت. از او خواستم سلاح شکاری را کنار بگذارد، اما پسرم با سلاح تیرهایی به سمت من و مادرش شلیک کرد که مرا به طور سطحی و مادرش را بشدت زخمی کرد. همسرم غرق در خون شده و کف اتاق افتاد. پسرم که با دیدن این صحنه شوکه شده بود، سلاح را به کناری پرت کرد.

در ادامه تحقیقات پسر جوان با اعتراف به قتل مادرش به پلیس گفت: هنوز باور نمی‌کنم پدرم را زخمی کرده و جان مادرم را گرفته‌ام. آن شب مشروب مصرف کرده بودم و حال طبیعی نداشتم. بعد از مشاجره با پدرم حالم بدتر شد. انگار قدرت کنترل رفتارم را نداشتم. سلاح شکاری را برداشتم و به آنها شلیک کردم که این حادثه تلخ رخ داد. مادرم را دوست داشتم و باورم نمی‌شود با دستان خودم جان او را گرفتم.

سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس فتای استان گلستان در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل، وی دو روز پیش صحنه جنایت را بازسازی کرد وبا هماهنگی قضایی روانه زندان شد.

وی با هشدار به خانواده‌ها اضافه کرد: رفت و آمد فرزندان خود را کنترل کنید تا آنها به سمت استفاده از مواد مخدر یا مشروبات الکلی نرفته و مرتکب جرایم ناشی از مصرف این مواد نشوند. همچنین افراد باید مهارت‌های لازم را برای کنترل خشم‌های آنی در زندگی به دست بیاورند تا در اوج عصبانیت دست به رفتارهای پرخطر نزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها