قتل در تبریز دستگیری در تهران

۱۹سال زندگی مخفیانه قاتل فراری پایان یافت

قاتل خودش را تسلیم پلیس کرد

قتل برادر در لحظه عصبانیت + عکس

پسر ۲۴ ساله‌ای که در درگیری با برادر کوچکترش به دلیل عصبانیت مرتکب قتل شده بود با حضور در کلانتری خودش را به عنوان قاتل تسلیم کرد.
کد خبر: ۸۰۹۹۲۹
قتل برادر در لحظه عصبانیت + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، بعد از ظهر ۲۸ خرداد ماه وقوع یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل از طریق بیمارستان تهرانپارس به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول جوانی ۲۰ ساله بنام «محمد» است که بنابر اظهارات پسرعمو و یکی از برادرانش، با برادر بزرگتر خود بنام عارف (۲۴ ساله) درگیر شده که طی آن مورد اصابت یک ضربه چاقو از ناحیه پهلوی چپ قرار گرفته و در ادامه توسط این دو نفر (پسرعمو و برادرش) به بیمارستان منتقل و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت نموده است.

با شناسایی محل سکونت قاتل و مقتول در خیابان احسان، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که عارف پس از درگیری با برادر کوچکتر و اطلاع از مرگ وی، متواری شده است بلافاصله ارائه مشاوره از سوی مأموران به خانواده دو برادر (قاتل و مقتول) انجام و از آنها درخواست شد تا نسبت به معرفی عارف به پلیس با آنها همکاری کنند سرانجام ۲۸ خرداد ماه عارف با حضور در کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس حاضرشد و با اعتراف به قتل برادرش خودش را تسلیم ماموران کرد.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی، متهم بهمراه پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اعتراف به قتل برادر

متهم «عارف» (۲۴ ساله) پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص انگیزه جنایت و قتل برادرش به کارآگاهان گفت: تازه به خانه آمده بودم که متوجه درگیری مادرم با برادر کوچکم شدم از این موضوع بسیار عصبانی شده و از محمد خواستم تا برای صحبت کردن، از خانه بیرون برویم؛ قصد صحبت با محمد را داشتم اما او با من ابتدا درگیری لفظی پیدا کرد و در ادامه، مشاجره ما به درگیری فیزیکی کشیده شد. در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با چاقویی که همراه داشتم، ضربه ای به محمد زدم و او بر روی زمین افتاد.

بچه های محل که متوجه موضوع شده بودند، بلافاصله در محل جمع شده و در همان موقع پسرعمو و برادرم نیز به محل رسیدند از آنها خواستم تا هرچه سریع تر محمد را به بیمارستان منتقل و خودم نیز در حالیکه از این حادثه بهت زده و گیج شده بودم، به صورت بی هدف شروع به پرسه زنی در خیابان ها کردم تا اینکه در تماس تلفنی با برادر دیگرم، متوجه شدم که برادر کوچکترم توسط من به قتل رسیده است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۵
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
۰
۰
وای بر ما،چه شده،حس برادری،ناجوانمردی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
۰
۰
این چاقوهای لعنتی تو جیب مردم چكار میكنن حتما چاقوش هم میوه خوری نبود قرار بود حمل چاقو و فروش آن جرم تلقی شود چی شد ؟
شهروند
United States
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
۰
۰
خدا رحمتش كنه بچه محلمون بود
فری
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
نیروی انتظامی باید در محله خاك سفید برخورد قاطع با كسانی كه سلاح سرد به همراه دارند كند مخصوصا موتور سوارها ، اكثرا هم كنار خیابان انقلاب شمالی و جنوبی -بهار آزادی -خ امین - خ احسان- پارك وحدت- پارك میدان رهبر -خ رجایی- كه 99 درصدشون فاقد گواهی نامه موتوری می باشند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
عارف یكی از دوستای درجه 3 من بود و به كدخدا می آمد قلیان میكشید پسر كاریی بود برادرش رو هم تازه دیده بودیم خدا رحمتش كند
ولی باید درس عبرتی برای دیگران بشود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها