اهدای جوایز به دست عقیلی و زند وکیلی

تکلیف لباهنگ «خندوانه» مشخص شد

فینال بخش لباهنگ برنامه خندوانه پنجشنبه شب گذشته با اجراهای متفاوت از سه شرکت‌کننده راه‌یافته به مرحله پایانی این مسابقه روی آنتن رفت. در این برنامه ارشا اقدسی، امیرعلی نبویان و اشکان خطیبی وارد گود رقابت شده و هر کدام یک آهنگ را لب‌خوانی کردند.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۱

در ابتدا اشکان خطیبی روی صحنه آمد و یکی از آهنگ‌های محسن چاوشی را لب‌خوانی کرد. پس از خطیبی و نمایش پشت صحنه رقبایش، امیرعلی نبویان وارد صحنه شد و به همراه فتومدیایی که پشت سرش نمایش داده می‌شد او نیز گلچینی از چند قطعه محسن چاوشی را اجرا کرد.

در ادامه نوبت به ارشا اقدسی رسید که باز هم با انرژی همیشگی‌اش و بهره بردن از تکنیک‌های شغلی خود یعنی بدلکاری به گونه‌ای همه را غافلگیر کند. اقدسی با یک تیپ متفاوت آهنگ «با من صنما دل یک دله کن» با صدای علی زارعی را لب‌خوانی کرد که با استقبال حاضران در استودیو مواجه شد.

با پایان اجرای اقدسی و نمایش واکنش خطیبی و نبویان در پشت صحنه و اظهارنظراتشان نسبت به نحوه و کیفیت لب‌خوانی او، هر سه شرکت‌کننده روی صحنه آمدند و رامبد جوان با اعلام این که تنها پنج روز برای رای دادن به این هنرمندان فرصت در نظر گرفته شده است، از هر یک از آنها در خصوص تجربه لب‌خوانی پرسید.

اقدسی در واکنش به این پرسش جوان، احساس و ضربان قلبش را هنگام آمدن به روی صحنه با زمانی مقایسه کرد که قرار است با یک چتر از بالای یک ساختمان چند طبقه به پایین بپرد که این قیاس برای چند لحظه سوژه جوان و دو فینالیست دیگر شد!

نبویان هم در پاسخ به پرسش جوان گفت: اعتراف می‌کنم اینجا عجیب‌ترین صحنه‌ای بود که تا به حال در زندگی تجربه‌اش کردم و زمانی که از این برنامه برمی‌گردم درست مثل یک ورزشکاری‌هستم که تمام انرژی‌اش رفته برای مدتی همان طور روی مبل می‌مانم که البته این حسی لذت بخش است.

در ادامه جوان از هر سه فینالیست خواست با بیان یک جمله، مردم را تشویق به رای دادن به خود کنند. در اینجا، نبویان خطاب به بینندگان خندوانه گفت من از دوم شدن متنفرم، یا اولم کنید یا سوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها