موتورسیکلت بلای جان جوان 18 ساله شد +عکس

رعایت نکردن اصول ایمنی رانندگی مرگ راکب موتورسیکلت را به دنبال داشت.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۳
موتورسیکلت بلای جان جوان 18 ساله شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان آتش نشانی تهران، طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سازمان آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی این سازمان به سرعت آتش نشانان ایستگاه 38 و گروه امداد و نجات 5 را ساعت 17:10 روز گذشته به شهرک ولیعصر، خیابان شهید عمرانی، خیابان شهید کشاورز اعزام کرد.

جواد مرادزاده افسر آماده منطقه 4 عملیات در مورد این حادثه گفت: در محل حادثه یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو وانت به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند که براثر شدت این برخورد راکب موتورسیکلت چندین متر پرتاب شده و پس از برخورد با دیوار کنار خیابان بین دو دیوار گرفتار شده بود.

وی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی به سرعت با قطع جریان برق خودرو و نصب علائم هشداردهنده محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از تخریب دیوار با استفاده از تجهیزات ویژه راکب موتورسیکلت را به محل امن انتقال دادند.

این افسر آماده در ادامه گفت: آتش نشانان مرد 18 ساله را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که متأسفانه پس از معاینات اولیه مرگ راکب موتورسیکلت تأیید شد.

مراد زاده خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودرو وانت و موتورسیکلت به حاشیه خیابان و تحویل محل حادثه به عوامل راهور به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی عوامل راهور اعلام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها