مرد جوان وقتی تصمیم گرفت برای دیدن زن و بچه‌اش به خانه پدرزن خود برود، نمی‌دانست قتل، پایان این دیدار نوروزی است.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 3 بامداد پنجم فروردین زن جوانی در تماس با پلیس، از درگیری خونینی مقابل خانه همسایه‌شان خبر داد. تیمی از ماموران بسرعت در محل درگیری حاضر و با پیکر غرق در خون پسر جوانی به نام فریبرز که با ضربه‌های چاقو مجروح شده بود، روبه‌رو شدند.

پسر جوان سریع به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت خونریزی جان باخت. با مرگ فریبرز پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان گیلان قرار گرفت. تحقیقات از خانواده فریبرز نشان داد، قاتل داماد خانواده است که شبانه با آمدن به در خانه پدرزنش، این جنایت را رقم زده است.

متهم 24 ساله تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و در خانه‌اش دستگیر شد. مرد جوان پس از انتقال به پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و گفت: مدت‌هاست با همسرم اختلاف دارم و با دخالت‌های خانواده همسرم، اختلاف من و همسرم بیشتر شده است. چند روز قبل همسرم قهر کرد و همراه بچه‌ام به خانه پدرش آمد. شب حادثه برای دیدن همسر و بچه‌ام به خانه پدرزنم رفتم. از آنجا که احتمال می‌دادم باهم درگیر شویم، با خودم چاقویی برداشتم. خانواده همسرم اجازه ندادند همسر و بچه‌ام را ببینم و بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم. در حالی که بشدت عصبانی بودم، با چاقو ضربه‌ای به برادرزنم زدم و گریختم.

سرهنگ فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در رابطه با این خبر گفت: متهم جوان پس از اعتراف به جنایت با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها