یک نماینده در گفتگو با جام جم آنلاین پیشنهاد کرد؛

شکل گیری کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی در مجلس دهم

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد:

آمادگی نیروهای مسلح برای کمک به دولت

معاون ستاد کل نیروهای مسلح منویات و پیشنهادهای رهبر انقلاب را دروازه ورود و اقدام موفق در عرصه اقتصاد مقاومتی دانست.
کد خبر: ۸۹۰۶۹۵
آمادگی نیروهای مسلح برای کمک به دولت

به گزارش جام جم آنلاین ، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در سخنانی با اشاره به لزوم پرهیز از شعارزدگی و محاسبات غلط در قبال موضوع حساس و راهبردی مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بزرگنمایی تحریم و رفع تحریم‌ها یک گفتمان انحرافی و به‌دور از واقعیات محض موجود برای تأثیر بر افکار عمومی و مرعوب ساختن مخاطب است، اما برابر قابلیت‌ها، شایستگی‌ها و هوشمندی ملت ایران راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: غفلت از دشمنان واضح ملت به‌ویژه آمریکا، آیندگان را به قضاوت‌های سخت درباره ما واخواهد داشت؛ همانگونه که امروز ما درمورد آنچه در گذشته تاریخی کشورمان در عصر قاجار و پهلوی وجود دارد قضاوت‌های سخت و نکوهش‌گر داریم.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح هرگونه کوتاهی و قصور در به‌کارگیری منویات رهبری در سخنرانی نوروزی و ضرورت ترسیم نقشه راه اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به آن را خسارت و خطایی نابخشودنی دانست و تصریح کرد: مخاطب اصلی اقتصاد مقاومتی، دولت است لذا ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه نیروهای مسلح و بسیج برای نقش‌آفرینی‌های تعیین‌کننده در عرصه اقتصاد مقاومتی و تحقق پیشنهادهای ده‌گانه معظم‌له تأکید می‌کنیم الگوی عینی و تجربه شده نیروهای مسلح برای تحقق اقتصاد مقاومتی و مقاومت اقتصادی فراروی دولت قرار دارد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح نشان داده‌اند که همواره پای کار انقلاب و پاسخ به نیازهای کشور بوده‌اند و در این راه هیچ گاه دریغ نکرده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای نیروهای مسلح در دوره تحریم‌های ظالمانه به ویژه در حوزه دفاعی که با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی حاصل شده است، افزود: الگوی اقدام نیروهای مسلح و مدافع انقلاب در رفع نیازمندی‌های دفاعی و بازدارندگی کشور به ویژه در عرصه موشکی و توسعه ظرفیت‌های دفاع سرزمینی که جبهه دشمن را مات و مبهوت خود کرده است، می‌تواند مدل سایر بخش‌ها در عمل به اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه امروز جبهه دشمن با حسرت و شگفتی نظاره‌گر محو و تحقیر شده عظمت ملت ایران شده است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی عرصه شکوفایی و درخشندگی بیشتر ایران اسلامی در جهان معاصر است و این مردم هستند که برای درک چنین حقیقتی تبدیل اقتصاد مقاومتی را فراتر از یک شعار به مثابه یک اقدام ملی و عملی مطالبه می کنند.

سردار جزایری تصریح کرد: از مجموعه دولت محترم انتظار می‌رود بی‌اعتنا به وعده‌ها و وعیدهای بی‌پشتوانه و فریبنده جبهه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، با تکیه بر داشته‌ها و ظرفیت‌های ملی و بومی، مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را نقشه راه عزت، پیشرفت و سربلندی کشور و رفع مشکلات مردم قرار دهند؛ این اراده بزرگ است که راه‌های نفوذ را مسدود و دشمنان را مأیوس و ناکام می‌کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح همچنین گفت: مذاکره و تعامل با آمریکا اگر می‌توانست پیشتر مشکل‌گشا و چاره‌ساز واقع شود، مشکل کشورهای تحت استیلای غرب و مستعمره‌های سیاسی اقتصادی آمریکا را حل می‌کرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها