به گزارش مهر، محققان دانشگاه ایلینوی آمریکا در مطالعه اخیر خود به رابطه بین کلم بروکلی و پیشگیری از سرطان کبد و کبد چرب پرداختند. مطالعات قبلی رابطه بین مصرف این سبزی و کاهش خطر بروز سرطانهای مشخصی نظیر سرطان پستان، روده و پروستات را اثبات کرده بود.
گفتنی است مصرف رژیم غذایی حاوی قند و چربی بالا و داشتن چربی اضافی با پیشرفت بیماری کبد چرب همراه است که میتواند به بروز بیماریهای نظیر سیروز کبدی و سرطان کبد منجر شود.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد