با خوانندگان

خواهش می‌کنم درباره شاه مازندران بیشتر مطلب بنویسید. مطالب‌ درباره زندگی با معتادان ‌ برای ما مخاطبان بسیار جذاب است.0916...082
کد خبر: ۸۸۵۳۸۳

تپش: برای شماره آینده تلاش می‌کنیم به این مطالب بپردازیم.

شماره تماس مرکز مشاوره‌تان را هم برای ما بنویسید. مشکلی دارم، می‌خواهم از مشاورانی که با شما همکاری می‌کنند کمک بگیرم.

0911...466

تپش: شما می‌توانید از مراکز مشاوره پلیس که در معاونت‌های اجتماعی مراکز استان‌ها مستقر است‌ مشاوره بگیرید.

لطف کنید به قوه قضائیه اعلام کنید این خلافکاران را هر چه زودتر بالای چوب دار ببرند تا مردم با خیال راحت و با آرامش دست خانواده‌شان را بگیرند و به هواخوری و گردش بروند.

رضا پایین‌پرست از گیلان، شهرستان تالش

تپش عزیز، سلام. بگذریم از این‌که قبلا‌‌ مطالبی فرستاده‌ام که چاپ نشده.امید است این یکی چاپ شود.به خانم‌های جوان توصیه‌ام این است که این‌قدر با گوشی‌های هوشمند وقتشان را تلف نکنند و موجبات تنش وبدبینی در خانواده و از طرف دیگر موجب سوء‌استفاده اخاذان وهنجارشکنان قرار نگیرند.

رضا-‌ زنجان

ویژه‌نامه تپش را هر هفته مطالعه می‌کنم خیلی آموزنده است.

0914...045

از خاطرات قاضی‌ها بیشتر چاپ کنید، ممنون می‌شوم.

ابولفضل بابالو از آبیک

به خدا وقتی داستان زندگی یک زن بدبخت را در ویژه‌نامه
شما می‌خوانم‌ خیلی ناراحت می‌شوم و ساعت‌ها گریه می‌کنم. چرا مرد‌ها این‌قدر دل‌هایشان سنگ شده، آخر زن‌ها چه گناهی دارند؟ چون زن است‌ و ضعیف باید هر بلایی سرشان بیاید؟

0936...444

من44 سال دارم. من و همسرم هرهفته چهارشنبه‌ها تپش می‌خوانیم. تشکر می‌کنم. بیشتر از دوستی‌های خیابانی حرف بزنید که این دوستی‌ها پایان شومی دارد.

غلامی از استان گلستان کلال

پدرم ‌ چند سال است که هر روز روزنامه جام‌جم می‌خرد. من قبل از آشنایی با جام‌جم و تپش، هیچ علاقه‌ای به حوادث نداشتم، اما وقتی تپش را خواندم، نظرم عوض شد و ‌ هرهفته منتظرم تا چهارشنبه برسد تا تپش را که معتادش شده‌ام ، بخوانم و اطلاعات خوبی کسب کنم.

امید از گنبد کاووس

سلام و خسته نباشد خدمت شما دست‌اندرکاران محترم روزنامه جام‌جم بخصوص ویژه‌نامه عبرت‌انگیز و پند‌آموز تپش که ده‌سال پیش مرا از منجلاب اعتیاد بیرون کشید. فقط خسته نباشید و خدا قوت و تشکر ناقابل را از این بنده حقیر پذیرا باشید .

حسن فارابی از 45 متری گلشهر

تپش: افتخار می‌کنیم به همراهی شما.

لطف کنید درباره طلاق غیابی و زن‌هایی که با دروغ، شوهرخود را مجهول‌المکان معرفی می‌کنند و با شاهد دروغین طلاق غیابی می‌گیرند ‌ نیز راهکار باطل کردن این طلاق و اقدام کیفری جهت محکومیت آنها بیشتر بنویسید، ممنون از اطلاعاتتون.

0939...081

تپش: برای شماره بعد این موضوع را بررسی می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها