پیام‌های خودتان را به شماره 300011219 پیامک بزنید تا در صفحه پیامک‌های چاردیواری منتشر شوند.
کد خبر: ۸۸۴۷۰۸

محمدرضا دولتیان از خرم‌آباد: چند لحظه فکر کن! نعره هیچ شیری خانه چوبی مرا خراب نمی‌کند. من از سکوت موریانه‌ها می‌ترسم. به شخصیت خود بیشتر از ابرویتان اهمیت دهید زیرا شخصیت شما جوهر وجود شماست و ابرویتان، تصورات دیگران از شما.

قنبر یوسفی لاویج از آمل: چه صاف و آفتابی شد هوایت/ چه خوب و نوبهاری شد صدایت/ «هوا بس ناجوانمردانه سرد است»/ ولی گل کرد در آن وعده‌هایت.

مهدی‌پور از شاهین‌شهر: من 60 سال سن دارم و دوشنبه‌ها فقط به خاطر چاردیواری روزنامه جام جم رو می‌خرم. موفق باشید.

علیرضا عرب از ساری: مشکلات به سبکی هوا، عشق به عمق اقیانوس، دوستی به محکمی الماس، موفقیت به درخشانی طلا، این‌ها آرزوهای من برای توست.

نسیم از بهبهان: چقدر غصه‌م می‌گیره وقتی این صفحه رو می‌بینم و بازم خبری از حسامی نیست. یاد جوابای بامزه پاسخگو بخیر.

منیژه عباسی از هشتگرد: لطفاً بخش آشپزی رو مثل سابق متنوع کنید و خواص دارویی رو جدا بنویسید. برای عید آموزش شیرینی خشک رو بدین.

رضا الیاسی از گرگان: برف بارید به عشق من و تو/ خاطراتت همگی از یخ شد/ جاده از سوز دلم سخت شکست/ بعد تو شهر مرا، برزخ شد.

امیری از کرمانشاه: اگه ممکنه روش گرفتن بوی بد مرغ را چاپ کنید. همچنین غذاهایی که با مرغ می‌شه تهیه کرد.

بدون نام: لطفاً درباره آدمهایی که تا تقی به توقی می‌خوره به جای حل مشکل حاضر، مسائل و مشکلات و ضعف‌ها و اشتباهات گذشته رو پیش می‌کشن مطلب بنویسید.

ستاره متین‌نیا از لاهیجان: صفحه آشپزی رو سعی کنین با صفحه خانه هنر با هم نباشه. چون من همه رو جمع کرده و به دفتری انتقال میدم. هم آشپزی‌رو هم هنرنمایی رو.

محمد از قم: سخت‌ترین لحظه زندگیم، لحظه‌ایه که یاد نامردیایی که از طرف نزدیکترین کسانم بهم شده می‌افتم. قطره قطره اشک می‌ریزم. سینه‌ام دشت غمهاست.

اکسیر آبی: خنده‌هایم گم شده‌اند هرچه تلاش می‌کنم نمی‌آیند. شاید فراموشم کرده‌اند. گریه‌هایم نیز کمرنگ شده‌اند، فقط گاهی غصه‌هایم تلنبار می‌شوند و ضجه می‌زنم. دیگر جز غم و غصه هیچ چیز را نمی‌شناسم.

سید امیرحسین کلانتر هاشمی از شوشتر: خورشید رسید و صبح امید دمید/ آن کس که بخفت نور خورشید ندید/ بایست که زنده چون طبیعت باشیم/ آن جام گرفت که جم ز جمشید خرید.

مجتبی کرمانجانی از خرم‌آباد: بچه‌های عزیز به جای بازی زیاد با گوشی و تبلت در خانه درستان را بیشتر بخوانید.

* پیامک‌های شما هم رسید: فرهاد وحید از مراغه- خرم از نائین- محمد از گنبد- بهاران از کرج- حبیب‌الله شنو- درویش‌زاده از شوشتر- ح.ی - ظهیر مالکی از میاندوآب- حسین احمدلو از قم- پری از اصفهان- حسابی از اسلام‌آباد- صادق از سنندج- علیزاده از اردبیل- انصاری- امیرعباس از قزوین- سارا از بندر ترکمن- فاطمه- معصومه از اراک- علی فرسادی از تبریز- بهرام از نکا- م. زندی پور از سمنان- وحید آروین از گنبدکاووس- اقبال از سنندج- صفری از اراک- نسیم از مشکین‌شهر- فاطمه ابوالفتحی از نهاوند- م.پ از کرج.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها