فناوری آینده

مربی ورزش پوشیدنی

IOFIT کفش هوشمندی است که اطلاعات دقیقی از فعالیت‌های بدنی‌تان ارائه می‌دهد. به‌جای این‌که این محصول فقط تعداد قدم‌های برداشته شده را نمایش دهد، لحظه به لحظه حالت‌های مختلف شما را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۴

این کفش یک اپلیکیشن اختصاصی دارد و همزمان داده‌های مرتبط با ورزش کردن شخص را برای تلفن همراه او ارسال می‌کند. همچنین کاربر می‌تواند این اطلاعات را با دیگر کاربران در‌میان بگذارد. چنین قابلیتی این امکان را به شما می‌دهد تا با مربی خود رابطه‌ای تعاملی داشته باشید و فعالیت‌های بدنی و ورزشی خود را با او در میان بگذارید. حسگرهای شتاب‌سنج و فشارسنجی که در کف کفش کار گذاشته شده است، اطلاعات دقیقی را در اختیارتان قرار می‌دهد و همه این داده‌ها همزمان روی صفحه نمایش گوشی هوشمند شما نمایش داده می‌شود. کفش هوشمند IOFIT با همکاری شرکت سامسونگ ساخته شده است و تا پایان سال 2016 روانه بازار خواهد شد.

آرامش ذهنی دیجیتال

کار پرفشار و مشکلات روزانه باعث می‌شود رسیدن به آرامش ذهنی راحت نباشد و همین می‌تواند روی عملکرد روزانه شما تاثیر بگذارد، اما ابزار دیجیتال Thync System همان چیزی است که شما برای رسیدن به این آرامش روزانه احتیاج دارید. نحوه عملکرد این گجت به این ترتیب است که پس از نصب گجت روی پیشانی بین ده دقیقه تا یک ساعت منتظر می‌مانید تا دستگاه تاثیر خود را بگذارد.

در طول این زمان دستگاه پالس‌هایی را به مغز شما ارسال می‌کند که باعث آرامش ذهنی شما می‌شود. این گجت جالب فعلا با محصولات اپل کار می‌کند و اپلیکیشن موبایلی آن برای گوشی‌ هایی با سیستم‌عامل iOS عرضه شده است. این محصول 300 دلار قیمت دارد و قرار است در ماه‌های آینده نسخه اندروید اپلیکیشن این دستگاه هم عرضه شود.آزمایش‌هایی که روی این دستگاه انجام شده نشان می‌دهد این گجت آرامبخش هیچ اثر سویی روی کاربرانش ندارد.

دستیار مچی آقای خلبان

شرکت سوئیسی Breitling بتازگی از ساعت هوشمند خود یعنی Exospace B55 پرده‌برداری کرده که برخلاف ظاهر کلاسیک و قیمت بسیار بالا، یک گجت هوشمند پوشیدنی محسوب می‌شود. این ساعت انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که قصد پرواز با هواپیما و هلیکوپتر دارند، زیرا امکانات ویژه‌ای را در اختیار خلبانان قرار می‌دهد.

این ساعت زمان دقیق پرواز از لحظه حرکت هواپیما تا لحظه توقف کامل را مشخص می‌کند. همچنین توانایی ذخیره‌سازی تاریخ پرواز، زمان نشست و برخاست هواپیما، کد فرودگاه و شماره پرواز و انتقال آن به تلفن همراه شما را دارد.

علاوه بر اینها این ساعت مانند هر ساعت هوشمند دیگری شما را از دریافت ایمیل‌ها، پیام‌ها یا تماس‌هایی که با گوشی‌تان گرفته می‌شود مطلع می‌کند. قیمت این ساعت زیبا و کلاسیک نزدیک به 9000 دلار است تا تنها به درد خلبان‌های پولدار بخورد.

صدای هیجان در زیر آب

اگر از صدای ضبط‌ شده با دوربین GoPro در زیر آب راضی نیستید، می‌توانید کیفیت فیلم خود را با گیرنده صوتی و میکروفن ضدآب REMOVU بهبود دهید.

این دستگاه کوچک ‌براحتی به دوربین «گوپرو» وصل شده و صدا را در زیر آب باکیفیت بسیار بالاتری ضبط می‌کند. این گجت فقط برای دوربین‌های گوپرو طراحی‌شده و صداهای دریافتی را هماهنگ با تصویر ثبت‌شده توسط دوربین ضدآب گوپرو ذخیره می‌کند. بنابراین شما هیچ تجهیزات اضافی نیاز ندارید. علاوه بر این، میکروفن REMOVU به‌طور جداگانه هم عمل کرده و می‌تواند به‌ صورت مستقل صدا ذخیره کند. با این ویژگی می‌توانید مستقل از دوربین گوپرو به ماجراجویی‌های خود ادامه داده و لحظات خود را ثبت کنید.

قاب لمسی برای تازه وارد

شرکت کره‌ای ال‌جی از قاب محافظ جدیدی برای نسل جدید تلفن هوشمند پرچمدار خود، LG G5 رونمایی کرده که بیشتر از یک قاب معمولی است. آخرین قاب محافظ ال‌جی علاوه بر داشتن مزایای مدل‌های قبل، لمسی بوده و به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون کنار زدن قاب، به تماس‌ها پاسخ داده یا صدای زنگ گوشی را قطع کنند. همچنین در بالای صفحه روی این قاب بخشی تعبیه شده تا قسمتی از صفحه نمایش همیشه در دید باشد. این بخش از صفحه نمایش گوشی G5 طوری طراحی شده که بتواند همیشه روشن بماند و زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها را نشان دهد، حتی زمانی که قاب گوشی بسته است. در ساخت این قاب از یک لایه نازک مقاوم با ظاهری فلزی و براق استفاده شده تا نمای ساده و لوکس قاب محافظ را حفظ کرده و نیز هماهنگی کامل با طراحی خود گوشی داشته باشد. پیش از این نیز این شرکت کره‌ای در فناوری مشابهی یک قاب لمسی را برای گوشی V10 معرفی کرده بود.

ماشین کنترلی پرنده

یکی از اصلی‌ترین آرزوهای کودکی ما داشتن یک ماشین کنترلی کوچک بود که بتوانیم آن را با استفاده از ریموت کنترل بی‌سیم راه ببریم و حس شرکت در یک مسابقه ماشین‌سواری را تجربه کنیم. این ماشین‌های کنترلی که به RC معروف هستند، حالا پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند و مسابقاتی رسمی‌ برای آنها برگزار می‌شود، اما محصولی که سراغش رفته‌ایم ربات پرنده‌ای است که مانند یک کوآدکوپتر عمل می‌کند و می‌توان آن را مانند یک هلیکوپتر به پرواز درآورد.

اما نکته جالب در مورد این کوآدکوپتر این است که وقتی روی زمین قرار دارد یک ماشین کنترلی بسیار قدرتمند و سریع است. با داشتن چنین محصولی شما نه‌تنها قهرمان نبردهای زمینی سرعت هستید، بلکه هر وقت اراده کنید می‌توانید از زمین بلند شده و در هوا به پرواز دربیایید. همچنین این ماشین کنترلی پرنده به یک دوربین نیز مجهز شده تا بتوانید از این گشتزنی‌های زمینی و هوایی تصویربرداری کنید.

ورود به خانه هوشمند

اگر فکر می‌کنید تحقق رویای خانه‌های هوشمند بسیار دور از ذهن است و تا مدت‌ها به آن دست پیدا نمی‌کنید سخت در اشتباه هستید، زیرا محصول جالب و کاربردی شرکت Elgato همان راه ورود به یک دنیای تمام هوشمند است. Eve Energy که یک رابط ساده برق است با اتصال بین محصول برقی و پریز برق خانه این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از گوشی هوشمندتان این دستگاه را کنترل کنید. به‌طور مثل کافی است Eve Energy را به برق زده و دو شاخه چراغ خوابتان را به آن وصل کنید تا براحتی بتوانید چراغ را با استفاده از تلفن‌همراه خاموش یا روشن کنید. همچنین Eve Energy که با استفاده از بلوتوث به تلفن همراهتان وصل می‌شود، قابلیت پشتیبانی کامل از دستیار صوتی اپل یعنی سیری را دارد و به دستورات صوتی شما جواب مثبت می‌دهد. تلویزیون، چراغ مطالعه، درهای کنترلی و هر وسیله برقی دیگری که به ذهنتان می‌رسد با Eve Energy به یک وسیله هوشمند تبدیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها