نرم افزارهای داغ موبایل

بازی در مسیر جنگ

سرنوشت دنیا در دستان شماست و باید سعی کنید فاتح جنگ شوید. این توضیح کوتاهی از بازی استراتژیک چندنفره آنلاین Path of War است که توانسته در میان برترین بازی‌های جدید جا بگیرد. در این بازی باید سعی کنید با سیاست و دوراندیشی مرکز فرماندهی موقتی تشکیل بدهید، ارتش قوی بسازید و از تخریبچی‌ها انتقام بگیرید.
کد خبر: ۸۸۰۸۴۸

داستان از این قرار است که شورشی عظیم در ینگه دنیا رخ داده است. شما به‌عنوان بازیکن باید با سرعت زیاد قلمرو خود را گسترش دهید و سعی کنید امنیت را به آمریکا هدیه دهید. حین بازی در جنگ‌هایی که با بازیکنان دیگر می‌کنید، می‌توانید استحکامات‌ خود را با غنائم جنگی تقویت کنید و پیمان برادری با دوستان ببندید.

این بازی در سبک بازی‌هایی همچون کلش آو کلنز قرار می‌گیرد و روی آیفون، آیپد و دستگاه‌های اندرویدی قابل بازی کردن است. اگر از طرفداران بازی‌های استراتژیک چندنفره هستید، این بازی را از دست ندهید که گرافیک و روایت جذابی در این حوزه دارد.

Guides

راهنمای سفر: وقتی یک مسافر به مقصد کشوری دیگر را می‌بینیم، هر کدام از ما براساس خوانده‌ها، شنیده‌ها و تجربیاتمان ایده‌هایی برای یک تفریح ایده‌آل و وقت‌گذرانی در مکان‌هایی از آن کشور به ذهن‌مان خطور می‌کند که به مسافر توصیه می‌کنیم. آیا تاکنون فکر کرده‌اید این اطلاعات، طبقه‌بندی شده و به قدری کاربردی شود که یک اپلیکیشن از دل آن بیرون بیاید؟ Guides اپلیکیشنی برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS است که به گفته سازنده آن، کتاب راهنمایی مفید برای هر مسافر خارجی است. درون این اپلیکیشن نام شهرهای مختلف دنیا کنار یکدیگر فهرست شده و با انتخاب هر شهر می‌توان اطلاعاتی را شامل بهترین مکان‌هایی که به درد یک مسافر ناآشنا می‌خورد، کسب کرد. نکته قوت اپ این است که تیمی از نویسندگان باتجربه و حرفه‌ای، محتوای آن را نوشته‌اند. درون این اپ نقشه هم وجود دارد و می‌توانید نزدیک‌ترین مکان‌ها مانند رستوران را نسبت به موقعیت جغرافیایی‌ خود بیابید. از امکانات دیگر این اپ می‌توان به امکان بوکمارک و ذخیره اماکن مورد علاقه اشاره کرد.

MSQRD

لباس مبدل بر تن سلفی: وقتی از سلفی صحبت می‌شود، ذهن‌مان به سمت مونوپادها و انواع و اقسام ابزاری می‌رود که ثبت یک سلفی را آسان می‌کند. فکر نکنید سلفی انداختن همیشه به تجهیزات عجیب و غریب نیاز دارد، بلکه با یک اپلیکیشن هم می‌توان سلفی‌های بی‌نظیر انداخت. MSQRD اپلیکیشن جدیدی است که مخصوص سیستم‌عامل آی‌اواس منتشر شده و روی آیپد نیز قابل استفاده است. به گفته سازنده، این اپلیکیشن رتبه یک دسته‌بندی خود در بسیاری از کشورها را دارد، هرچند حضور آن در میان برترین‌های اپ‌استور می‌تواند خود گواهی بر این مدعا باشد. استفاده از این اپ بسیار ساده است؛ کافی است آن را باز کرده و یکی از فیلترهای زیر تصویر دوربین را انتخاب کنید. همچون اینستاگرام تعداد زیادی فیلتر وجود دارد که با انتخاب هر یک بسرعت و باکیفیت بالایی افکت روی صورت می‌نشیند. گرافیک و دقت افکت‌ها به قدری است که ممکن است گاهی آن را با واقعیت اشتباه بگیرید. برای مثال می‌توانید برای خود ریش و سبیل بگذارید یا قطره‌های اشک به چشمانتان اضافه کنید.

Clammr Radio

پادکست، آسان‌تر از همیشه: اگر اهل گوش دادن به رادیو هستید، حتما به پادکست هم علاقه دارید. پادکست را در واقع می‌توان رادیو آفلاین نامید. در پادکست فایل صوتی ضبط شده پخش می‌شود و می‌توان آن را بارها گوش یا دانلود کرد. در دنیای دیجیتال امروز پادکست اهمیت زیادی دارد و افراد زیادی به آن اهمیت می‌دهند.

با توجه به این موضوع، سایت‌های خبری زیادی اقدام به انتشار پادکست می‌کنند. با ورود به این اپلیکیشن در صفحه نخست آن می‌توانید فهرست پادکست‌هایی را که دنبال می‌کنید، ببینید و با یک سوآیپ پادکست‌های محبوب و دیگر دسته‌بندی‌ها را مشاهده کنید. اگر از پادکستی خوشتان آمد، کافی است یک کلیک روی آن انجام دهید تا فایل صوتی روی دستگاه‌تان دانلود شود. با استفاده از این اپ می‌توانید رای مثبت یا منفی به پادکست‌هایی که گوش می‌کنید بدهید تا برنامه از سلیقه‌تان آگاهی پیدا کند و فهرست‌های بهتری را به شما پیشنهاد بدهد. اگر از یک پادکست خوشتان آمد، می‌توانید به آسانی آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. به گفته سازنده بیش از 3000 کانال در این اپ وجود دارد.

سبزستان

فرهنگسازی با پرتاب زباله: آموزش هنجار و ناهنجاری‌های اجتماعی از سنین کودکی بسیار تاثیرگذار بوده و نقش بسیار سازنده‌ای در فرهنگسازی دارد. ابزار این نوع فرهنگسازی برای کودک می‌تواند کارتون، فیلم، کتاب و گاهی هم یک اپلیکیشن باشد. از این‌رو جدیدترین ساخته استودیوی «فلانی» ابزاری مناسب برای آموزش تفکیک زباله به فرزند دلبندتان است که ضمن آموزش کودک را سرگرم نیز می‌کند. در این بازی کاراکتر آن که یک کودک است، وظیفه دارد زباله‌ای را که در تصویر نشان داده می‌شود، درون یکی از سطل‌هایی بیندازد که با برچسب‌های مختلف نامگذاری شده است. برای مثال در یک طرف یک شیشه زباله وجود دارد و در طرف دیگر چهار سطل که هر کدام مخصوص یک نوع زباله از پلاستیک تا فلز و شیشه است.

اگر کودک زباله را به سطل موردنظر بیندازد، آیکون باتری که در گوشه نمایشگر وجود دارد شارژ می‌شود و مراحل جدیدتری پیش روی او قرار می‌گیرد. گرافیک بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد؛ نحوه پرتاب زباله به درون سطل از بازی پرندگان خشمگین الگو گرفته شده و بازی برای رده سنی سه سال به بالا مناسب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها